"Клиентите са със 17 различни вида характери и работещите в сферата на туризма трябва да се съобразяват със 17 различни вида характери. Неписаният закон е "С клиент не се спори". Второто правило е "Клиентът винаги е прав" и третото правило е "Усмивката винаги е задължителна". Рискова е нашата професия", каза Благой Рагин пред "Нова телевизия".
Той обясни, че се притеснявал от отзвука на случката сред скандинавските туристи, които били малко по-горделиви и много чувствителни хора.
"Преди 5 години имаше един подобен инцидент на един от баровете. Имаше сбиване и убийство. След това 5 години бойкотираха и не стъпиха тука."
Според Рагин тази година 250 млн. евро ще дойдат у нас само от пакети от скандинавски туристи, без да броим другите разходи.
"Дано собствениците на хотела да помогнат на камериерката. Бих и помогнал и материално, ако е моя служителка, но колкото по-бързо този инцидент отшуми, по-добре", каза председателят на Асоциацията на хотелиерите и ресторантьорите.