Хората не можеха да се изкъпят или да пуснат пералня. В блока има много семейства с малки деца и майки и баби перяха на ръка. Обитателите на сградата се разбунтуваха пред ВиК. От водното дружество признаха, че не могат да установят къде е аварията и обещаха да монтират хидрофор, който да нормализира водоподаването.
Това се случи на 23 октомври. Хидрофорът е монтиран във вход "Б" на блока и по необясними причини е свързан към ел. захранването на асансьорната уредба на вх. "Б". Това означава, че 30-те семейства от входа трябва да плащат цялата консумирана енергия от хидрофора на всички семейства от двата входа. Това е абсолютно несправедливо, след като трафопостът е на 2 метра от входната врата на блока и е можело да бъде свързан там, гневят се живущите във вх. Б. Според тях водното дружество нарушава правилата по договора с абонатите и е длъжно само да поддържа съоръжението. Принудените да заплащат еленергията на хидрофора обикалят от апартамент на апартамент в другия вход и се молят всички да се включат в общата сметка. Засега получават устно съгласие, но не е ясно дали това ще се случи.
Част от недоволните пратиха жалба и до "Енерго Про", в която питат кой и по коя нормативна уредба е разпоредил свързването на хидрофора да се изпълни по този начин и консумираната еленергия да се заплаща само от 30 семейства, вместо от всички 88, които се възползват от новата нестандартна услуга. От електроразпределителното дружество веднага изпратиха следния отговор:
"Благодарим Ви, че избрахте да се свържете с нас. Вашето искане е регистрирано и насочено за разглеждане и изпълнение по компетентност. След като разгледаме Вашето запитване, в срок до 30 дни ще Ви информираме за предприетите действия".