Война за 1 милион лева между Варна и Бургас
Въпросът къде ще бъдат насочени парите за реклама на туризма ядоса за пореден път бранша. Странджа се изправя срещу Добруджа за държавните средства. Докато морският туризъм буксува заради свръхпредлагане и световната туристическа криза, държавата реши да обособи Черноморски регион, в който да влизат хилядите хотелски бази-необятната Добруджа и десетките китни селца на Странджа, в един от осемте района в страната. Рекламата - ще се представяме пред света с рекреационен, круизен, яхтинг, фестивален, културно-опознавателен туризъм накуп и ще предлагаме и екстремни спортове. В същото време ще делим парите за реклама с районите Дунавски, Стара планина, старите български столици, Тракия, София и Родопски. Страховете по повод новото райониране са много, а дали Черноморието- Варна и Бургас ще се справят с обща реклама ще се види в началото на туристическото изложение в Истанбул в средата на февруари-пишат журналистите.
Източник: в. "Черноморски фар"