© Varna24.bg | Илюстрация | Млада варненка сподели възмущението си от грубо и унизително отношение от страна на контрольор в градския транспорт на Варна. Ето какво разказа за Varna24.bg момичето, станало обект на агресивни нападки:
"Днес ми се случи нещо изключително унизително и обидно. Качих се в автобус по линия № 7 малко след 11.30 часа от Бизнес хотела в посока квартал "Левски". Опитах няколко пъти да закупя билет с кредитна карта през устройството за чекиране, но се оказа, че то не работи. Оказа се, че и второто устройство, където може да се регистрира електронна карта за пътуване, също не работи. Нямах никакви пари в себе си. От Червения площад се качи контрола и аз се зарадвах, че ще ми съдейства, за да си платя с картата и пътувам спокойно като редовен пътник.
Вместо съчувствие и помощ, обаче, получих истерично и грубо отношение. Жената се разкрещя, че сме длъжни да носим пари в себе си и че не било тяхно задължение да решават технически проблеми. Започна да ме дърпа и бута към вратата с крясъци "Слизай Веднага!". Аз съм млада жена, достатъчно интелигентна и отговорна, но в случая нямах какво да направя с ясното съзнание, че проблемът не е в мен, а в системата на "Градски транспорт", която често се бъгва.
Хората наоколо се застъпиха за мен, едно момче се намеси и така гневната служителка не успя да ме изхвърли като мръсно коте на улицата.
Това е не само обидно поведение, това е нагло и агресивно отношение на служител, който вместо да реши проблема, създаде такъв при условие, че грешката е тяхна. Надявам се ръководството на фирма ТАСРУД, която има грижа за електронната система на пътуване и контрола над нея, да вземе мерки и обясни на служителите си, че заплатите им ги плащаме ние, хората, които отговорно искат да си платят в брой или с карта, стига да ни предоставят възможност да го направим, вместо да ни блъскат и обиждат", гласи коментара на момичето.
|