Банка разпрати предупредителни съобщения до клиентите си | ||||||
| ||||||
Темата на писмото е "Имаме нужда от вашите данни". Искането е клиентите на банката да изпратят снимка на личната си карта и шофьорска книжка. За по-досетливите веднага става ясно, че това е фишинг атака, с цел кражба на лични данни. Банката веднага се самосезира и разпрати до клиентите си съобщение по Viber със следното съдържание: С цел предотвратяване на онлайн измами Ви съветваме: • достъпът до My Fibank извършвайте само от адрес my.fibank.bg ; • прекратете всички операции в случай че адресът на My Fibank в браузъра Ви е различен от my.fibank.bg , дори и с една буква; • внимателно преглеждайте всички детайли на операцията, която потвърждавате чрез SMS, сканиране на QR код; • не въвеждайте номера на кредитни или дебитни карти, както и номера на мобилния си телефон при вход в My Fibank; • при най-малко съмнение или при вече предоставени данни, моля свържете се своевременно с представител на Fibank на денонощния телефон 0700 12 777. |