Журналисти представят Зелената мисия на "Албена" в Полша | ||||||
| ||||||
"Постарахме се да представим по най-добрия начин българското Черноморие като сигурна и достъпна дестинация за гости от Източна Европа и по-конкретно от Полша. Имаме дългогодишни традиции на тези пазари, които се надяваме да затвърдим и доразвием със съвместни усилия“, каза Красимира Стоянова, изпълнителен директор на "Албена Тур“ ЕАД, която посрещна делегацията. След тематичната презентация тя сподели, че представителите на медиите са останали силно впечатлени от усилията на "Албена“ да предлага устойчив туристически продукт, следвайки възприетата от мениджмънта на компанията Зелена мисия. "Защитата на биоразнообразието, чистотата на плажа и морската вода, инвестициите във възобновяеми енергийни източници, използването на минерална вода и собствено екологично производство на храни и напитки, умното управление на отпадъците и социалната отговорност са само част от условията, с които съобразяваме всяко наше управленско решение. Именно това впечатли най-силно гостите от Полша, които от разстоянието на опита си със стотици други курорти по света споделиха, че подобно отношение към бизнес модела е изключително рядко“, завърши тя. |