Бъдещето на иновациите: Дигитален асистент за всекидневните задачи | ||||||
| ||||||
Преди година и половина, KBC Group пусна личен дигитален асистент – КЕЙТ, който е умен помощник при решения за извършване на банкови и застрахователни услуги. Например, с него за няколко секунди можете да заявите заем или да поискане нова дебитна карта. Издадената карта или отпуснатият заем са записани в "паметта“ на тази технология и когато всичко е готово, КЕЙТ просто ви съобщава. Това съкращава значително времето за висене по опашки и чакане, не мислите ли? И това е само малка част от всичко, което асистентът може да прави. От KBC имат амбицията той да се превърне в помощник по всякакви въпроси, дори извън сферата на банкирането и застраховките. И го правят съвсем успешно. Например, в Белгия (където е
С дигиталния асистент не само можете да задавате въпроси и да получавате отговори, но той ще ви води за ръка във всяка една стъпка в даден процес – от заявката до заплащането на паркомястото, за да потеглите спокойни, че няма да ви таксуват за престой, който дори не извършвате. Изабел Ван Меле, ИТ Директор и Висш Генерален Мениджър в KBC Group, при посещението си във Варна през септември сподели за още една ситуация, в която помощта на КЕЙТ е била
Хубавото е, че докато има потребители, които да използват КЕЙТ, тя няма да спира да развива своите умения. За всеки зададен въпрос или молба, тя регистрира определено знание, което й помага да бъде по-ефективна в бъдеще. Зад това, разбира се, стои значителен екип от учени и ИТ специалисти, които непрекъснато "обучават“ системата и я усъвършенстват. А амбицията на KBC Group е да привлече повече подобни специалисти, които да разработват не само КЕЙТ, но и други иновативни продукти на компанията. ИТ хора се търсят и тук, в България. Наскоро KBC Global Services откри Център за дигитални технологии във Варна, част от международен интегриран ИТ отдел. Сред най-търсените кадри тук са експерти от областите Software Engineering, Technical Design, Functional Analysis и много други. Самата Изабел Ван Меле сподели, че Варна и региона имат много потенциал за развитие и кадрите, които ще наемат в центъра, са от ключово значение за цялостната дигитална стратегия на KBC Group. Защото както всеки асистент, така и КЕЙТ има нужда от хора, които да подхранват уменията и таланта ѝ. |