До кого и как до подадем жалба за увеличаването на цените на мобилните услуги? | ||||||
| ||||||
Поводът е постъпили до тях запитвания и множество въпроси в онлайн пространството за изготвянето на модел, който да улесни хората при сигнализирането на институциите с искане да се намесят по казуса. Вижте формуляра тук: https://bit.ly/3WorKhX Къде и как да подадете жалбата си? – Комисия за защита на потребителите: https://bit.ly/3D5S1e5 – Комисия за защита на конкуренцията: https://bit.ly/3whFK2D – Омбудсман на Република България: https://bit.ly/3D3PLUE Припомняме, че в началото на миналата седмица един от трите телекома обяви, че поради ръста на инфлацията за 2022 г. и на основание общите си условия ще увеличи цената на месечните абонаменти за услугите си с до 2 лв. Десет дни по-късно същото съобщи и вторият оператор, като посочи, че повишението при него ще бъде с 15,3%. Абонатите на двете дружества очакват да видят индексацията в следващите фактури. Вероятно скоро и третият телеком ще оповести същата новина. Според експертите не е необходимо да се изчаква получаването на фактурите с новите цени, а трябва още преди това да се е случило да се предприемат спешни действия от компетентните институции. |
Още по темата: | общо новини по темата: 76 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/13 ] следващата страница |