Зачестяват злоупотребите с онлайн резервации във Варна | ||||||
| ||||||
По думите на Варадинов, лицето, което е направило заявката вече е трудно да бъде издирено. Той спомена, че гражданите имат големи очаквания от Комисията за защита на потребителите най-вече в сферата на рекламацията на дефектни стоки. "Ние не сме съд и не можем да съдим или да задължим търговеца да поправи стоката в определин срок", посочи Огнян Варадинов. Предстоящите промени в работата на Комисията за защита на потребителите ще бъдат коментирани на кръгла маса във Варна, Дискусията в морската столица е последната от поредицата кръгли маси, целящи представяне на нововъведенията. Промените са заложени в проекта "Модерни и интегрирани административни услуги в Комисията за защита на потребителите". Те предвиждат по-висока ефективност в работата на КЗП чрез въвеждане на електронно обслужване за потребителите. Така те ще имат непрестанен достъп до своите жалби. Източник: Агенция "Фокус" |