Световноизвестен модел използва дъщеря си за реклама на бельо, последователи я нахейтиха | ||||||
| ||||||
В своя Instagram профил тя изключи коментарите, вероятно заради хейта от предишни кампании. Потребителите обаче намериха начин да обсъдят доколко са уместни такива фотосесии на майка и дъщеря. Те използваха профила на Лени, както и на самата марка, за да порицаят снимките. "Коя нормална майка би позирала с дъщеря си по бельо?“, "Странно е, когато майка ти докосва бикините“, "Това изглежда като началото на филм за възрастни“, "Много е странно да участвате в нещо подобно заедно“ и "Тази реклама е пълен ужас“ – гласят част от коментарите. Някои потребители дори се позоваха на скандала с Пъф Деди и наскоро пуснатия филм на ужасите "Вещество“ с Деми Мур (където в сюжета възрастна актриса се опитва да си върне популярността с помощта на млада версия на себе си). "Енергията на Пъф Деди. Те биха били подходящи за филма“, пишат хейтърите в коментарите. Хайди и Лени Клум станаха лица на италианската марка бельо преди две години, когато дъщерята на модела навърши 18. Лени Клум стана модел като майка си и работи със световни брандове като Dior и Karl Lagerfeld. Появявала се е на корицата на немския Vogue с майка си. Освен Лени, която Хайди Клум роди от бизнесмена Флавио Бриаторе, тя има още три деца от певеца Сийл: синовете Гюнтер и Йохан и дъщерята Лу, припомня БГНЕС. Хайди Клум и Сийл се разведоха през октомври 2014 г. след 9-годишен брак. През 2019 г. Клум се омъжи за китариста Том Каулиц, който е с 16 години по-млад от нея. |
Още по темата: | общо новини по темата: 2775 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/463 ] следващата страница |