От КЗП казаха как трябва да постъпва всеки един потребител | ||||||
| ||||||
В случая, стъпките в рекламата насочват потребителя да въведе промокод, за да получи отстъпка за висок клас техника. След въвеждане на въпросния промокод, се оказва, че отстъпката не е в рекламирания размер. Потребителят веднага провежда разговор по телефона с търговеца и получава обяснение, че обявената отстъпка е техническа грешка. Свързва се и писмено с магазина с молба за уточнение как да завърши поръчката на обещаната цена. Отговор няма, но в резултат на адекватните действия на потребителя, търговецът незабавно сваля заблуждаващата реклама и коригира условието за намаление. КЗП дава случая като пример за поведение, каквото би трябвало да има всеки един от нас, търсейки правата си като потребител. |