Висок остава броят на жалбите към мобилните оператори, подадени в КЗП - Варна | ||||||
| ||||||
31 от случаите са свързани с рекламация на мобилни апарати. 90 от жалбите и сигналите са насочени към договорни отношения между потребители и мобилни оператори. "Затова в Световния ден на потребителите е организиран ден на отворените врати. В София вече работи временна приемна, където ще бъдат приемани жалби и сигнали на граждани, свързани с работата на мобилните оператори. В откритата временна приемна присъстват и представители на Комисията за регулиране на съобщенията, Комисия за защита на личните данни и представители на трите мобилни оператора", каза Илиян Станоев и допълни, че потребителите ще получат експертни консултации и съвети по отношение на комуникационните услуги. Жалби и сигнали към мобилните оператори се приемат и в регионалните дирекции, които ще съдействат постъпилите по места въпроси да бъдат предадени към компетентните държавни органи или представителите на мобилните оператори. Такава приемна се организира за първи път в страната и ако тази времена приемна даде добри резултати, има уверение от ръководството на Комисията за защита на потребителите, че такива временни приемни ще бъдат разкрити и в големите областни градове като Варна, за да се отреагира на множеството жалби и сигнали, които постъпват към нас. Източник: Радио "Фокус" |