© | Топ дизайнерката Мегз за пореден път доказа, че за нея невъзможни неща няма.
Красавицата се похвали с тазгодишната статистика на електронния гигант GOOGLE за България. Според статистиката нейното риалити “INSTAQUEEN" е третото най-търсено риалити в страната. Преди него са само “Vip Brother" и “Фермата". Мегз е оставила зад гърба си големи проекти като “ Като две капки вода", “Гласът на България", “Masterchef" и “Hell’s Kitchen". Това оставило в потрес всички в двете големи телевизии, пише "Хотарена". А някои от другите продуцентски компании дори поискали арбитраж на информацията.
Каканашева още добавя, че нейното риалити е единственото в тази класация, което не се излъчва в прайм тайм на БТВ или Нова Телевизия; което не е разполагало с огромен телевизионен бюджет и което не е чужд формат с много предишни сезони история.
Каканашева още побърза да натрие носа на всички завистници като добави: “Може би тук е момента и официално да обявя, че с Нова Телевизия подписахме за още два сезона през тази година". За огромния успех се похвалиха още и продуцентите на риалитито от 7 Talents. Това риалити се оказа най-успешният проект на компанията. Излиза, че Мегз и продуцентите ѝ са донесли много повече пари на телевизията отколкото Нико Тупарев или Иван и Андрей за БТВ. Причината е, че разходите за реализирането на риалитито на Мегз са около 10 пъти по-малки от тези на другите риалита.
Злите езици коментират, че от Нова Телевизия са обсипали с похвали Каканашева. А тя е вирнала носа си още повече и вече иска с пъти по-голям бюджет за сезон 2 на риалитито си. “Амбициите на тази жена са плашещи. Държи се сякаш телевизията е нейна. А продуцентите не спират да я хвалят и нахъсват". |