Община Варна с активна онлайн рекламна кампания в подкрепа на туризма | ||||||
| ||||||
Днес по време на срещата бяха представени предприетите действия за атрактивна реклама на дестинация Варна. Тя е съсредоточена основно в дигиталната сфера, с активно използване на всички възможности за онлайн комуникации. Безплатна реклама на пет езика може да бъде подавана от всеки хотелиер, туроператор, ресторантьор към обновения общински туристически портал VISIT.Varna.bg. Рекламните послания се разпространяват и в социалните мрежи - Facebook, Instagram и Twitter, където ежедневно се публикува информация за забележителностите на града, включително чрез клипове в YouTube. В сътрудничество със Съюза на екскурзоводите в България започна онлайн излъчване на безплатните пешеходните обиколки във Варна, под мотото #ВарнаВиочаква / #VarnaAwaitsYou, като линковете се изпращат до партньори-туроператори и потребители от страната и чужбина. Разходките, които показват най-красивите места в града, се реализират на 12 езика - български, английски, руски, немски, румънски, френски, полски, испански, иврит, чешки, нидерландски и италиански. Предстои да започне и кампания с мото " #10причиниДаПреоткриешВарна". Целта на инициативата е да бъдат показани предимствата на града, като се акцентира върху факта, че Варна и регионът са сигурна дестинация, с минимален брой заболели с коронавирус. Международен информационен бюлетин с актуална информация за живота във Варна изготвя два пъти в месеца екипът на отдел "Протокол и международно сътрудничество" към дирекция "Канцелария на кмета", който се изпраща до градовете-партньори на Варна, до всички почетни и генерални консули на България в чужбина, до всички посолства у нас и до българските посолства в чужбина. Бюлетинът се подготвя на английски, френски и руски, като в началото на летния туристически сезон, акцентът бе положен върху отличните условия за туризъм във Варна и региона и отличните резултати в борбата с пандемията. Предстои създаване на рекламни филми за Черноморието, съвместно с Министерството на туризма. |