Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Анализи
Варна
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Бизнес
Криминални
Институции
Други
Читателски
10 банки предоставят кредити на клиентите на Е.ОН
Автор: Екип Varna24.bg 16:48 / 07.10.2008Коментари (0)856
© Varna24.bg
10 банкови институции се включиха към инициативата "Е.ОН Директен дебит", която стартира в началото на септември, съобщиха от електроразпределителното дружество. Това са ПроКредит Банк, Обединена Българска Банка, СЖ Експресбанк, ДСК, УниКредит Булбанк, Алианц Банк България, Пощенска банка, СИ Банк, Първа Инвестиционна Банка и Райфайзенбанк.

В рамките на кампанията до 30 ноември, дружеството поема месечната банкова транзакционна такса, която ще бъде приспадната от сметките за електроенергия на клиентите в края на инициативата. Клиентите на Е.ОН България могат да се възползват от услугата, като използват вече открита или като открият нова разплащателна сметка в лева и подадат специална декларация "Съгласие за Директен дебит" в една от изброените десет банки. Допълнително те трябва да предоставят на банката платежен документ за последната платена сметка за електроенергия и да посочат клиентския номер, за който биха искали да плащат по банков път.

Кампанията "Е.ОН Директен дебит" е поредната стъпка на дружеството в стремежа му да предоставя лесни и удобни услуги на своите клиенти. Компанията предлага широка гама от възможности за плащане на потребената електроенергия. Освен на каса, клиентите могат да се възползват и от различните начини за безкасово плащане: по банков път - чрез директен дебит или платежно нареждане, чрез пощенски запис, чрез банкомат, чрез интернет и чрез Транскарт. Е.ОН България напомня на своите клиенти, че ако предпочитат да платят сметката си в брой, биха могли да направят това на всяка електронна каса на компанията, независимо от местонахождението на обекта, за който плащат. Целта на компанията е максимално да улесни своите клиенти при плащането на консумираната електроенергия, за да не се стига до крайната мярка прекъсване на електрозахранването, поради неплащане. Тази мярка се налага, за да се защитят интересите на редовните клиенти, но влече след себе си допълнителни разходи за компанията, които следва да бъдат поети от клиента, който ги е предизвикал. С оглед новата цена за възстановяване на електрозахранването на клиент след преустановяване поради неплащане, която от 8 октомври се променя на 39,70 лв., и допълнителните разходи, свързани с предупреждаването на неизрядните клиенти, Е.ОН България призовава всички свои клиенти да изберат подходящ за тях начин на заплащане и да спазват сроковете на плащане.

Чрез своите кампании за насърчаване на енергийната ефективност, Е.ОН България е активен партньор за своите клиенти в усилията им да оптимизират своето потребление на електроенергия и респективно да намалят разходите на домакинството си за електричество. Най-новата инициатива в тази посока обхваща периода 1 септември – 30 ноември, 2008 г. и е съвместна кампания с Technomarket и Jetcredit. В рамките на кампанията, клиентите на Е.ОН България получават специални отстъпки при закупуване на енергоспестяващи уреди клас А/А+ и изолационни материали.

В допълнение Е.ОН България предоставя на своите клиенти и полезни съвети за ефективно потребление на електроенергия чрез специализирани информационни материали. Листовките се разпространяват в Центровете за обслужване на клиенти на компанията и в центровете на Комисията за защита на потребителите на територията на деветте регионални центъра. Съвети за пестене на електроенергията са публикувани и на страницата на Е.ОН България.








Зареждане! Моля, изчакайте ...

Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Актуални теми
Катастрофи в България
Почина Лиъм Пейн
Парламентарни избори октомври 2024 г.
51-ото Народно събрание
Бюджет 2025
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Варна и региона.
e-mail:
Анкета
Как се справя Община Варна с овладяването на последиците от проливните дъждове?
Много добре
Добре, но можеше и по-добре
Не се справи
Пълна трагедия

РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0888 53 26 24

novini@varna24.bg

За реклама:

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Статистика: