Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Анализи
Варна
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Бизнес
Криминални
Институции
Други
Читателски
10 варненски бизнесмени разкриват как са успели
Автор: Екип Varna24.bg 13:50 / 29.04.2009Коментари (0)2467
На книжния пазар е изданието от поредицата "10 от мениджърите на Варна" на журналиста Иво Югов. Този път авторът е включил и две фирми, които през годините са доказали своя професионализъм и са спечелили доверието на клиентите си - медико-козметичен център "Медея" и "Транстриумф холдинг" АД. Техните мениджъри Нели Тонева и Антраник Шакариян разказват историята на управляваните от тях фирми и описват етапите на тяхното развитие.

В изданието "10 от мениджърите и фирмите на Варна" присъстват още - изпълнителният директор на "Трансстрой" Румен Янков, собственикът за фирма за ковано желязо "Метал дизайн груп" Калин Ненчев и лицето на PR агенция Anettevents Анета Недялкова.

За инж. Янков най-голямото предизвикателство в работата е да работи с много хора с различен манталитет. Според него на бизнеса в България пречи най-много мудността при вземането на решения за използването на парите от европейските фондове.

Мениджърът споделя, че въпреки трудностите, които изпитва строителният бранш, той и екипът му работят с ентусиазъм, мотивирани от взаимната отговорност, която са поели един към друг.

За специалиста по машинно и ръчно ковани изделия Калин Ненчев, ако имаш хъс, достатъчно акъл и работиш здраво, няма значение в коя държава изкарваш хляба си. За него хората, които не обичат успелите, вместо да се гордеят с тях и да им се радват, притежават фаталната комбинация от завист, мързел и простотия.

Анета Недялкова от PR агенция Anettevents споделя, че услугите, които предлага, са също толкова професионални, колкото и на колегите й от София. Тя познава регионалните особености на пазара, манталитета на потребителите и икономическата ситуация във Варна. За нея в моменти на икономическа криза трябва да се залага на добрите комуникации, за да се поддържа имиджът на фирмата, да се утвърди лоялността на екипа и да се запазят добрите партньорски отношения.

Източник: в. "Народно дело"









Зареждане! Моля, изчакайте ...

Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Актуални теми
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Варна и региона.
e-mail:
Анкета
Как се справя Община Варна с овладяването на последиците от проливните дъждове?
Много добре (466) 14%
Добре, но можеше и по-добре (453) 14%
Не се справи (639) 19%
Пълна трагедия (1763) 53%

РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0888 53 26 24

novini@varna24.bg

За реклама:

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Статистика: