Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Анализи
Варна
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Бизнес
Криминални
Институции
Други
Читателски
115 общински жилища отиват на тезгяха
Автор: Екип Varna24.bg 11:27 / 22.01.2010Коментари (0)2503
© Varna24.bg
115 от жилищата си планира да продаде общината през следващата година, предвижда програмата за разпореждане с имотите. Очаквания приход от продажбите е 3,7 млн. лв. Стойностите са прогнозни и са на база данъчни оценки в съответните райони. Предвижда се обаче броят на жилищата, които отговарят на условията за продажба да бъдат допълнително прецизирани след приемането на наредбата за установяване и удовлетворяване на жилищните нужди на гражданите. Апартаментите са основно във „Владиславово", но има и такива, които са в центъра на града.

Като цяло от сделки, свързани с имоти в касата на общината би трябвало да влязат около 20 млн. лв.

От прекратяване на съсобствености се очаква да се съберат около 2,5 млн. лв. Над 9 млн. лв. пък трябва да влязат в хазната от вече влезли одобрени за продан имоти или за реализиране на сделки на база публично частно партньорство. През годината ще се предложат за разглеждане и още 45 преписки за търгове на имоти, за които предстои Общинският съвет да даде съгласието си. По предварителни разчети от тях трябва да се инкасират приблизително 2,8 млн. лв.

Отдадените под наем собствености би трябвало да донесат по-малко от половин милион лева, а концесии - 609 000 лева. Както и до сега под наем ще се предоставят основно лавки, лекарски и зъболекарски кабинети в общинските училища. Концесионни процедури ще се стартират за изграждането на спортен комплекс и нов парк във "Валадиславово". На дневен ред и през тази година ще бъдат както тенискортовете в "Чайка", така и тези за подземни и наземни паркинги. Нов елемент в концесионната стратегия на общината са подлезите. От администрацията най-накрая са възприели идеята на районните кметове стопанисването на съоръженията да се отдаде на частници.

Най-голямото перо от разходите в общинската програма за управление на имоти е това за отчуждаване. По сметки на администрацията, за обезщетения са нужни около 15,3 млн. лв. За подробни устройствени планове пък ще се отделят едва 100 000 лева.

Оказва се, че общинските финансисти са подходили доста скептично по отношение възможността за реализация на програмата за разпореждане с имоти. Независимо че като цяло приходната й част е близо 20 млн. лв., в бюджета постъпленията от това перо са предвидени в размер на 5,7 млн. лв.

Източник: в. "Позвънете новини"









Зареждане! Моля, изчакайте ...

Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Актуални теми
Природни стихии
Катастрофи в София
Кабинетът "Желязков"
Избори в САЩ
Войната в Украйна
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Варна и региона.
e-mail:
Анкета
Как се справя Община Варна с овладяването на последиците от проливните дъждове?
Много добре
Добре, но можеше и по-добре
Не се справи
Пълна трагедия

РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0888 53 26 24

novini@varna24.bg

За реклама:

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Статистика: