За обслужването на абонатите, които попадат в специалната клиентска група, е сформирано отделно звено "Ключови клиенти". Неговата задача е да упражнява интензивен контрол върху консумацията, отчитането и плащането на сметките от страна на членовете на ВИП групата, съобщиха от дружеството. Служителите от звеното ще се грижат и за по-доброто обслужване на най-големите консуматори на вода във Варненска област. ВИП клиентите ще получават всеки месец лично от обслужващия ги служител фактурите за ползваната услуга, а проверките на замърсеността на отпадните води, от която зависи цената, която плащат, ще се извършват регулярно и по график, който да не ощетява клиентите.
Абонатите на ВиК - Варна от ВИП групата ще са и първите, които ще получат водомери с дистанционно отчитане. Още през лятото на тази година ще бъде заделен канал чрез мобилен оператор, който ще позволява непрекъсната връзка на ВиК - Варна с водомерите на потребителите от специалната клиентска група. Получаването на ежедневната информация за изразходваната от тях вода ще позволи да се правят анализи на потреблението и предварителни разчети за необходимите количества вода, които следва да бъдат подавани към съответния абонат.
С въвеждането на водомерите с дистанционно отчитане се очаква да бъдат намалени значително загубите на водоснабдителното дружество от злоупотреби. Ще отпадне и човешкият фактор при отчитането на средствата за измерване.
Източник: Дарик Радио