4 млн. лв. гълтат техническите паспорти на общинските сгради

Автор: Екип Varna24.bg
Коментари (0)
14:47 / 05.12.2011
1058
Общо 4 млн. лв. са необходими на община Варна, за да състави задължителните по закон технически паспорти на своите сгради. Това показали разчетите, изготвени съвместно с финансовата дирекция. Тъй като срокът за паспортизацията бе удължен до 2014 г., за следващата година ще бъдат отпуснати само 2 млн. лв. от сумата. Това обясни пред съветниците от комисията по собственост и стопанство Теодора Трендафилова, шеф на дирекция "Общинска собственост".

Днес местните депутати одобриха предложената от администрацията Годишна програма за управление и разпореждане с имоти общинска собственост за 2012 г. В документа са предвидени едва 200 000 лв. за разработването на подробни устройствени планове. Нуждите са в пъти по-големи, призна Трендафилова. По думите й същото важи и за отчуждаванията. За догодина трябва да бъдат заделени 5 млн. лв. за отчуждаването на имоти, които стопират изграждането на нови трасета на градската инфраструктура. 15 млн. лв. обаче са необходими само за отчуждаванията за лица, които искат да им се отвори път към парцелите, изтъкна шефката на дирекция "Общинска собственост".

Източник: в. Черно море

Виж коментарите (0)
Още новини от Новини от Варна:
Брутални закъснения: 10 часа от Варна до София с влак
Ryanair с голяма новина за Варна и Бургас
Кметът на Варна Благомир Коцев: Това се случи само за 5 дни
Volotea подновява полетите между Варна и два френски града
Близо 150 нови случаи на варицела във Варна и областта
Отговориха на много важни въпроси за новите безплатни карти за гр...


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@varna24.bg

Екип

©2006 - 2019 Медия груп 24 ООД.
Varna24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Varna24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).