"В ЕНЕРГО-ПРО, която доставя електроенергия на територията на Североизточна България, няма установени случаи на "надписани" сметки. Призовахме нашите клиенти, които смятат, че се съмняват в коректността на сметките им за електроенергия, да се обърнат към компанията за разяснения.
Ние сме готови да съдействаме на нашите клиенти, които срещат затруднения да заплатят сметките си за януари, като им предложим оптимална схема на разсрочване в случай, че те заявят своето искане за това. Всяко искане се разглежда индивидуално, като по правило компанията се стреми да постигне споразумение, за да избегне излишните усложнения при клиентите и допълнителните разходи от изключването.
В резултат на протестните действия в неделя имаше счупени стъкла и повреди по фасадите на три от центровете за обслужване на клиенти на територията на Североизточна България.
Разбираме притесненията на клиентите ни относно сметките за месец януари и отново ги призоваваме да се обърнат към нас за разяснение и съдействие. Отново заявяваме нашата готовност за диалог и сме убедени, че само смислен и аргументиран диалог може да даде положителен резултат за двете страни.
Към момента в ЕНЕРГО-ПРО се извършва проверка от Държавната комисия за енергийно и водно регулиране. Компанията оказва пълно съдействие на проверяващите и предоставя необходимата информация за целите на проверката", добави Димитрова.
По отношение на осигуряване на сигурността на служителите и опазване на сградата на енергоразпределителното дружество Димитрова каза, че охраната се извършва по стандартния начин, както и досега, а за опазване на обществения ред от дружеството разчитат на органите на реда.
Още по темата (341): | |