© | Качеството на услугата "Обществена трапезария", ползвана от 750 души, проучиха експертите от дирекция "Социални дейности" в Община Варна. Мониторингът, в който са се включили 271 потребители, е проведен през октомври, като за целта е бил разработен и приложен стандартизиран въпросник, съобразен със спецификата на целевата група, ползваща услугата. На доброволен принцип е била предоставена възможност за лично попълване на въпросника."Искахме да получим точна, обективна и представителна информация за степента на удовлетвореност на потребителите на обществената трапезария, за да доизградим работещ модел на взаимодействие между потребителите и общината", поясни Таня Василева, началник отдел "Социални услуги и проекти". Тя припомни, че преди 01.09.2016 г. храната бе предоставяна от фондация "Вяра, Надежда и Любов", а след това осигуряването бе поето от Община Варна.
На въпроса "От колко време взимате храна от социалната трапезария?", 77,4% от анкетираните са посочили, че ползват услугата от няколко години, други 20% - от няколко месеца до една година, а 2,6% съвсем от скоро се хранят към трапезарията.
На запитването "Харесвате ли храната, предоставяна от трапезарията?", 97,4% отговарят категорично, че качеството се е променило положително рязко и веднага след смяната на доставчика на услугата в началото на септември. Останалите 2,6% споделят, че храната винаги е била добра, но сега има вече отлични качества. "Сега или преди храната е по-вкусна?" На това запитване с почти пълно единодушие - 99,6% от участниците в анкетата, оценяват положителната промяна във вкусовите качества на храна, осигурявана от общината. |