Една от най-разбитите и едновременно с това сериозно натоварени пътни отсечки във Варна се ремонтира, но дори и с просто око се вижда, че ефектът от закърпването няма да е почти никакъв. Бул. "3 март" ще си остане пример за разбит асфалт и след това асфалтиране, защото поставянето на нови кръпки върху стари едва ли ще издържи много.
Въпреки че трасето на булеварда очевидно се нуждае от цялостен ремонт, за момента пари за такъв няма. Осигуряването им от държавния бюджет се превърна в истинска сага, на която окончателно беше сложена точка от бившия министър на регионалното развитие
Лиляна Павлова и от началника й в предишното правителство
Бойко Борисов.
Причина да се откажат необходимите пари бяха съмненията, че администрацията на
Кирил Йорданов е надула прекалено много стойността на реконструкцията на булеварда, искайки 12 млн. лв. за финансирането й.
След като Павлова публично се възмути от тази цена, в крайна сметка правителството на ГЕРБ предпочете да даде парите за преасфалтиране на бул. "Владислав Варненчик", който е в доста по-добро състояние. Причината е, че този проект ще струва само 5 млн. лв., но затова пък ще го видят всички туристи, влизащи във Варна от магистрала "Хемус" или идващи от летището. Че варненци, движещи се към по-отдалечените от центъра квартали, ще продължат да си трошат колите по "3 март", явно не беше толкова важен проблем от гледна точка на предишното правителство и хората им в управлението на местния парламент тук, във Варна, които няма как да не са наясно, че "Трети март" буквално "крещи" за ремонт. Бул. "Владислав" обаче е параден вход, а ГЕРБ явно си падат, както се доказа през последните години, по парадните мероприятия. Особено предизборните, както е в конкретния случай.
Източник: в. Народно дело