България е много слабо рекламирана туристическа дестинация в Германия | ||||||
| ||||||
"Гротескното е, че държава ви е абдикирала от фунцията си да рекламира българския туристически пазар. Липсата на туристически представител в Германия е доказателство за това. Ние като туроператор бяхме принудени със собствени средства да субсидираме представителство на България във Франкфурт, за да могат нашите съграждани да получават достатъчно информация за туристическия продукт, който България предлага. Жалкото е, че много по-малки страни и все още неизвестни като туристически дестинации на немския пазар (Хърватска, Албания, че дори и Румъния) имат свои предсдтавителства, които държавата им издържа." |
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
За контакти:
тел.: 0888 53 26 24
novini@varna24.bg