Извиняваме се на клиентите за причиненото неудобството, тъй като до приключване на ремонта те няма да могат да бъдат обслужени. За съжаление подобни прояви на насилие възпрепятстват работата на компанията, което неминуемо оказва негативно влияние върху обслужването на клиентите.
Бихме искали отново да подчертаем, че сме отворени за диалог, но не разбираме и не подкрепяме проявите на агресия. Благодарим на всички, които мирно изразиха гражданската си позиция в неделния ден и не създадоха предпоставки за възпрепятстване на нормалната работа на служителите на компанията и обслужването на клиенти на следващия ден.
Специалистите по обслужване на клиенти на ЕНЕРГО-ПРО продължават да им оказват съдействие в случай, че се съмняват в коректността на сметката си, както и да предлагат оптимални схеми за разсрочване на задълженията на онези от тях, които имат затруднения при плащане им.
В допълнение компанията предприе собствена инициатива за безплатна проверка на сметките за електроенергия за месец януари на онези клиенти, които според направените от експертите анализи се отклоняват от обичайното им потребление през този период. Проектът ЕНЕРГО прозрачност вече започна и включва сваляне на показанията на електромера на място в присъствието на клиента или негов представител, а в случай на необходимост проверка на електромера с еталон. Компанията кани представители на медиите да присъстват по време на извършване на проверките, за да се гарантира прозрачност на резултатите. ЕНЕРГО-ПРО се ангажира, при констатиране на някакво несъответствие, да върне парите на клиента в случай, че той вече е платил сметката си или да я анулира, ако тя все още не е платена.
Още по темата (341): | |