© Varna24.bg | | Варненци остават изключиетлно недоволни от снегопочистването и действията на институциите при снеговалеж. Публикуваме едно от писмата на редовен читател на Varna24.bg, който е недоволен от работата на Е.ОН, на снегопочистващите фирми и други:
Тази година за втори път ни се случва да има повече ветрове и нормален за сезона снеговалеж. Уви градът ни пак не беше потготвен. Това е традиция. Ще започна коментара с нехайството на Е.он. Вечерта на 08.03.2010г. около 20 ч. бе спрян тока към вилната зона, района на сп. Марек. В 03:00ч. на 09.03.2010г. отправих въпрос към Е.он на обявения телефон за контакти, където служителката обясни "Причината е авария, но кабелите минават през частни места и затова през светлата част на деня ще продължи ремонта". Тока беше възтановен на 09.03.2010г. между 9 и 10 часа. Е питаме, до кога така, всеки път когато има някви капризи на времето вилната зона ще остава поне 2 часа без ток. Години наред населението от тази зона, се третира като второ качество или нещо подобно. А с Е.он още по-зле стана.Следващ момент- снегопочистването. Или имитацията на дейност по снегопочистване. Главните булеварди в централна градска част, да кажем, че са прилични за Варна. Такъв успех при 10 см. сняг не съм виждал. Все пак извънградската пътна артерия, дори основните пътища, по традиция не се обслужват много. Всеки автобус който излиза от курортен комплекс Св.Св.Константин и Елена, се включва по ул. 1-ва (пътя за Златни пясъци) със занасяне. Да не говорим вътрешните улици, ул. 30-та Виница-Св.Константин и Елена, която е с голям наклон и с голяма опасност за ПТП. Часта със снегопочистването я преключвам със заключението- не е изменено на традицията!
Градския транспорт- „Транстриумф Холдинг"АД за пореден път си върши работата. Че понякога върши работата на снегопочистващите фирми. Но що се отнася до фирмата „ГРАДСКИ ТРАНСПОРТ" ЕАД- защо не обявят фалит, като и без това е трудно да се каже, че обслужват линиите си. При тази (общинска) фирма при хубаво време разписанията не се спазват, кондукторките системно ПРЕПРОДАВАТ билети. Че така, днес, в този снежен ден, линия 14 се чакаше по 30-40 мин. Ама какво е това нахалсто, след това кондукторката да ми иска 1 лев за билет- много ясно, че при такова "обслужване" пътниците ще откажат да плащат. Подобна ситуация, която толерирам се получи днес на обяд в единия автобус по 14, който беше чакан 60 мин. Друга важна линия, "обслужвана" от общинския превозвач е 50% от 148. Транстриумф обслужва своята част от линията на 10-12 мин. най-много, докато „Градски транспорт" ЕАД си позволява, да разрежда интервала на движение до 18-25 мин. И това става с две от най-основните линии за град Вар! на. Предлагам на г-н Кирил Йорданов, преди да подписва договорите за обслужване на линии от градския транспорт да се повози малко.
И ще завърша с поредната изцепка, която се повтаря. Късното обявяване, че учебните занятия са отменени. Докато едната медия (телевизия) в 12:35 съобщава, че във Варна ще се провеждат нормални учебни занятия, в друга медия към 12:40 съобщават точно обратното. Ще отбележа, че дори директорите на училищата не знаеха последната заповед и дали въобще има последна. И така учениците от втора смяна се разходиха до училищата, мръзнаха по спирките (особено тези които чакат автобуси на „Градски транспорт"ЕАД). "Следващия път от Община Варна могат да отменят учебните занятия точно в 13:29 ч., като часовете започват 13:30ч." е общото мнение на много учители и ученици.
Тук виновен не е само г-н кмета на Варна- Кирил Йорданов. Ами не трябва да забравяме снегопочистващите фирми, транспортните превозвачи, кметствата, Е.он и други фирми и организации... и така до следващия сняг. |