Денонощен телефон приема сигнали за градския транспорт във Варна
Денонощен телефонен номер - 070010933, обслужва пътниците в Градски транспорт на Варна - там се приемат въпроси , коментари и сигнали. На него денонощно пътници може да задават въпроси, отправят критики или препоръки, а защо не и похвали. Разговорите се записват и проследяват.
"Целта на информационния център е по всяко време хората да могат да получат точна информация, за всичко - за продажба на карти, за цени на карти, за разписания", каза за "Черно море" Злати Златев - директор на "Градски транспорт".
А ако сте твърде разсеяни по празниците и вечно забравяте нещо, нерядко и в автобуса - тук можете да го потърсите.
"Даваме информация за забравени вещи, главно в автобусите, но само за тези които са ги намерили кондуктор или шофьор", добави Злати Златев.
От дружеството си поставят още една амбиция - подобен номер и за хората с увреждания, от който те имат голяма нужда.
"Имаме проблеми в момента - обадил се, не се обадил, рано звъннал, късно. С номер всичко ще е обективно - можем веднага по записа да прослушаме", завърши Злати Златев.
Специализираните микробуси за хора с увреждания също ще имат GPS системи, за да бъдат проследявани. И една радостна вест за всички служители на общинското дружество, без изключения - те ще получат по 150 лв. бонус към заплатите си за празниците.