Десет офиса във Варна със система за управление на клиенти | ||||||
| ||||||
Министерството на държавната администрация оборудва десет офиса за административно обслужване в община Варна със системи за управление на чакащи клиенти. Това са централното звено за обслужване на общинската администрация, два офиса на дирекция „Местни данъци", трите офиса на районна администрация „Аспарухово", както и звената за предоставяне на услуги в администрациите на районите „Приморски", „Младост", „Владислав Варненчик" и „Одесос". Това е втората вълна от обекти, в които МДААР внедрява такава система. Модерното оборудване работи в още 39 обекта в цялата страна - 12 офиса на дирекция „Документи за самоличност" към МВР, 1 офис на КАТ и 26 офиса на Националната агенция за приходи, сред които и този във Варна. |
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Как се справя Община Варна с овладяването на последиците от проливните дъждове? | ||
Много добре (465) | 14% | |
Добре, но можеше и по-добре (453) | 14% | |
Не се справи (638) | 19% | |
Пълна трагедия (1758) | 53% |
За контакти:
тел.: 0888 53 26 24
novini@varna24.bg