ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Анализи
Варна
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Бизнес
Криминални
Институции
Други
Читателски
ЕНЕРГО-ПРО насърчава използването на електронните канали за комуникация с компанията | ||||||
| ||||||
Отчитайки нарастващата нужда от неприсъствено, онлайн обслужване, ЕНЕРГО-ПРО предлага и поощрява използването на електронни канали за получаване на информация от своите клиенти. В много случаи те успешно заместват необходимостта от посещение на клиентски център на компанията и са за предпочитане с цел ограничаване разпространението на коронавируса. Една от електронните услуги на ЕНЕРГО-ПРО, която се радва на нарастващ интерес, е проверка и плащане на сметка за електроенергия през сайта на компанията. На началната страница www.energo-pro.bg е активна и игра с награди за допълнително популяризиране на услугата и отпадане на необходимостта от посещаване на офис с цел заплащане на месечната сметка. ЕНЕРГО-ПРО осигурява и други безкасови начини за плащане на месечните сметки за консумирана електроенергия – по банков път чрез директен дебит, банкомат или с платежно нареждане; по Интернет чрез електронно банкиране през сайта на обслужващата банка или през системата за електронно плащане еРау.bg. Други предпочитани онлайн услуги за нестопанските потребители са Информационен портал за битови клиенти, достъпен на https://portal.energo-pro-sales.bg/ и Онлайн актуализация на клиентски данни на адрес: https://update.energo-pro.bg/. Информационният портал им дава възможност да проверяват какъв е бил размерът на месечната им сметка за период от три години назад и да сравняват и анализират в удобен графичен вид потреблението си. За достъп до портала са необходими само номер на фактура от последната година и клиентски номер. Клиентските данни, които могат да бъдат актуализирани, са: телефон, адрес за кореспонденция или имейл. Сайтът на ЕНЕРГО-ПРО също може да бъде полезен на клиентите с достъп до модули за проверка на график за плащане, график за отчет, дати и часове на планирани прекъсвания, заявление за електронна фактура. На началната страница на електроснабдителното дружество ЕНЕРГО-ПРО Продажби са достъпни отговорите на често задавани въпроси, а в случай на необходимост от допълнителна информация, на разположение на клиентите са имейл service@energo-pro.bg и денонощен телефон 0700 800 61. Отговорите на мрежови въпроси са публикувани на началната страница на електроразпределителното дружество ЕРП Север, а за контакти клиентите могат да се обръщат към info@erpsever.bg или на денонощен телефон 0700 161 61. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Варненка: Издирваме момче и момиче. Искаме да им благодарим!
11:54 / 11.11.2024
Кметът на Варна взе важни решения за града
16:40 / 11.11.2024
Адско задръстване на варненски булевард
18:46 / 12.11.2024
Важна промяна в една от основните автобусни линии във Варна
14:03 / 12.11.2024
Ще се задържи във Варна и утре облачно време
19:20 / 11.11.2024
Варненци: Евала, най-после се реши проблемът с една язва
08:24 / 11.11.2024
Добри новини за ремонта при Двете кули във Варна
14:52 / 11.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета
ЗА НАС:
За контакти:
тел.: 0888 53 26 24
novini@varna24.bg
©2008 - CurrentCopyrightYear Медия груп 24 ООД. Varna24.bg - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Varna24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени). Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на Медия груп 24 ООД. Мненията изразени във форумите и коментарите към статиите са собственост на авторите им и Медия груп 24 ООД не носи отговорност за тях. Поставянето на връзки към материали в Varna24.bg е свободно. Сайтът е разработен от Медия груп 24 ООД.
Статистика: