ЕНЕРГО-ПРО призова клиентите си да се обърнат към компанията, ако имат притеснения относно сметките за януари

Автор: Екип Varna24.bg
Коментари (4)
11:58 / 10.02.2013
2432
ЕНЕРГО-ПРО призова клиентите си да се обърнат към компанията, ако имат притеснения относно сметките за електроенергия за месец януари, съобщиха от дружеството в отворено писмо до медиите. От началото на годината енергийното дружество е консултирало 2 130 битови клиенти за януарските сметки на денонощния телефон 0700 161 61. Друга група клиенти са получили разяснения за размера на задълженията си и техния индивидуален период на отчитане от консултантите в центровете за обслужване на клиенти. Най-лесният начин да се получи консултация с експертите на ЕНЕРГО-ПРО е чрез денонощния телефон, който е обезпечен с достатъчен брой консултанти в кол центъра на компанията, за най-бързо и качествено обслужване на свързалите се граждани.

От 1 януари до 8 февруари 2013 г., 302 клиенти са подали писмени жалби за високи януарски сметки. Тази цифра е с 6,5 % по-малка в сравнение с количеството приети жалби за сметки през същия период на 2012 г. Постъпилите до момента жалби представляват 0,03 % от общо 1 020 000 места на потребление, до които компанията доставя електроенергия. Също така, от началото на януари компанията е приела 400 молби за разсрочване на задълженията, което е в рамките на нормалното количество молби от този тип през зимните месеци. Всички жалби и молби за разсрочване се разглеждат индивидуално.

Средната сметка за месец януари 2013 г. на битовите клиенти е с около 25 % по-висока от средната сметка за януари 2012 г. Анализите показват, че 13,8 % от тази разлика се дължи на увеличението на цената на електроенергията от 1 юли 2012 г., а останалата част от повишението е вследствие на по-дългия отчетен период, включен в сметките за януари, по-големия брой празнични почивни дни през 2012 г. и по-ниските средни температури. Така например, през отчетния период, включен в сметката за януари 2013 г., средната температура е била с 3,1 градуса по-ниска отколкото през отчетния период, включен в сметката за януари 2012 г. Също така, през декември средната температура е с 8 градуса по-ниска от средната температура през ноември, което се отразява чувствително на потреблението на електроенергия през зимните месеци.

Компанията твърди, че е осигурила необходимия брой консултанти, за да даде индивидуално разяснение за формирането на сметката на всеки клиент, който се обърне за информация.


Виж коментарите (4)

Още по темата (341):
07.09.2023 Георги Кадиев: Сметките за ток ще скочат, и то с много
01.07.2016 По-евтин ток за варненци от днес
30.06.2016 Шефът на КЕВР: Токът поскъпва от 1 юли, но минимално
28.05.2016 В проект на КЕВР: По-евтин ток за клиентите на "Енерго-Про"
01.04.2016 От 1 април всеки може да смени доставчика си на ток, ето как става това
27.11.2015 Мъж заплаши: Ще се взривя, ако енергото не ми даде развод!
Още новини от Новини от Варна:
Извънредна ситуация на летище Варна! Пренасочиха самолет към Бург...
Времето се влошава! Жълт код за опасно време във Варна утре
Катастрофа във Варна! На място на инцидента има линейка
Част от район във Варна остава без вода днес
Открадна мобилен телефон от игрална зала във Варна, арестуваха го...
Задържаха 50-годишен варненец


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@varna24.bg

Екип

©2006 - 2019 Медия груп 24 ООД.
Varna24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Varna24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).