© Varna24.bg | | Е.ОН България предприема интензивни прекъсвания на електрозахранването за задължения с изтекъл срок на плащане през следващата седмица. Близо половината от всички битови длъжници имат неплатени сметки за повече от един месец. За неплатена сметка за електроенергия, компанията има право да преустанови захранването на клиенти, дори и само при едно просрочено задължение. При прекъсване, плащайки задължението си, клиентът трябва да заплати и такса за възстановяване в размер на 25,99 лева. 41 % от битовите потребители на територията на Североизточна България, които имат просрочени задължения за електроенергия, са от Варна.Бихме искали да напомним на нашите клиенти, че Е.ОН България въведе различни възможности за проверка на размера на задълженията: на телефон 0700 161 61 (денонощно, на цената на един градски разговор) чрез автоматичната линия или връзка с оператор, на Интернет страницата на компанията, чрез изпращане на SMS на номер 1611. На платежния документ (фактура, фискален бон), който всеки клиент получава при плащане на своето задължение, са посочени сроковете за плащане и прекъсване.
Клиентите могат да се възползват и от различните начини за безкасово плащане, които компанията осигури за тяхно улеснение: по банков път - чрез директен дебит или платежно нареждане, чрез банкомат, чрез интернет, чрез транскарт. Предвид честите пътувания в периода на летните отпуски, Е.ОН България напомня на своите клиенти, че ако предпочитат да платят сметката си в брой, биха могли да направят това на всяка електронна каса на компанията, независимо от местонахождението на обекта, за който плащат.
Колкото и нежелана от компанията да е тази мярка спрямо клиентите, тя е неизбежна, за да се осигури необходимия финансов ресурс за извършване на ремонтните дейности по мрежата, за подобряване на качеството на електрозахранване и обслужване на клиентите, както и за навременните плащания на компанията към нейните доставчици на материали и на електрическа енергия. |