Е.ОН България се бори за справедливо отношение спрямо своите коректни клиенти | ||||||
| ||||||
Държавната комисия за енергийно и водно регулиране (ДКЕВР) обяви, че поставя горна граница от 19 лева на таксата за възстановяване на електроенергия за клиенти, които не са платили сметките си навреме. Решението, което на пръв поглед служи като социална предпазна мрежа за клиентите, които срещат затруднения при осигуряването на средства за заплащане на сметките си за електроенергия, всъщност нарушава правата на всички клиенти, които плащат сметките си навреме. Процесът на отделяне на клиенти с просрочени задължения, тяхното изключване и повторно свързване към електроразпределителната мрежа, генерира разходи за компаниите които, ако не бъдат покрити напълно от таксата за повторно включване, в края на краищата индиректно се покриват от всички клиенти, които редовно заплащат своите сметки за електроенергия. Опитът на компанията показва, че 80% от клиентите, чието електрозахранване е прекъснато поради неплатени сметки, заплащат дължимото веднага след прекъсването и не проявяват интерес към възможността за просрочване на задълженията, което показва, че основната причина за ненавременното плащане не е липсата на финансови средства. |
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
За контакти:
тел.: 0888 53 26 24
novini@varna24.bg