Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Анализи
Варна
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Бизнес
Криминални
Институции
Други
Читателски
Е.ОН България стартира кампания за плащане чрез директен дебит
Автор: Екип Varna24.bg 15:04 / 25.08.2008Коментари (0)782
Е.ОН България стартира от 1 септември до 30 ноември 2008 г. кампания Е.ОН Директен дебит, предназначена да стимулира плащанията на месечните сметки за електроенергия чрез услугата директен дебит (незабавно инкасо). Услугата дава възможност да се плаща автоматично всеки месец сметката за електроенергия, като дължимите суми се превеждат по банков път, без да се налага клиентите да посещават каса на дружеството или банков клон.

Директният дебит е най-лесния начин клиентите автоматично да заплатят месечната си сметка за електроенергия. Той спестява време и усилия, както и необходимостта от чакане на касите за плащане; избягва се риска от закъснение или пропускане на плащане; по-удобен е, защото избраната от клиента банка извършва плащането, както и дава възможността клиентът да плати сметките на своите близки и роднини.

На тези клиенти, които се включат по време на кампанията Е.ОН Директен дебит (1 септември до 30 ноември), компанията ще поеме месечната банкова транзакционна такса, която ще бъде приспадната от сметката за електроенергия в края на кампанията.

Клиентите могат да се регистрират за услугата, като:
използват вече открита или открият разплащателна сметка в лева в избрана от тях банка;
декларират желанието си за преминаване на директен дебит чрез еднократно попълване на формуляр „Съгласие за Директен дебит";
предоставят квитанция за последно платената си сметка за електроенергия, посочвайки своя клиентски номер или стар абонатен номер.

Ползващите услугата Директен дебит клиенти трябва да захранват периодично разплащателната си сметка, тъй като банката превежда месечното им задължение само при налична сума по нея. Клиентите могат да определят максимална сума за плащане на тяхната сметка, което означава, че при постъпили искания над тази сума, банката няма да извърши плащането. Е.ОН България се ангажира в пет дневен срок да извести клиента, в случай че има запитване от негова страна за възникнал проблем с плащанията.

Всеки клиент на банките Обединена Българска Банка, СЖ Експресбанк, ДСК, УниКредит Булбанк, Алианц Банк България, Пощенска банка, СИ Банк, Първа Инвестиционна Банка и Райфайзенбанк може да ползва услугата Директен дебит.

Банки партньори в кампанията Е.ОН Директен дебит са Обединена Българска Банка и Сосиете Женерал Експресбанк.

Новата кампания Е.ОН Директен дебит е поредната стъпка на компанията в стремежа й да предоставя лесни и удобни услуги на своите клиенти. В средата на месец февруари компанията стартира кампанията „Редовен платец", която обхващаше месеците февруари, март и април. Всеки битов клиент, заплатил навреме сметките си за електроенергия за тези три месеца, участваше автоматично в томболата за спечелването на един от деветте енергийни чека (на стойност 100 лв.) всеки месец.









Зареждане! Моля, изчакайте ...

Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Актуални теми
ТВ и шоу сезон 2024/2025 г.
Зима 2024/2025 г.
51-ото Народно събрание
Ремонти във Варна
Грипна епидемия обхвана страната
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Варна и региона.
e-mail:
Анкета
Как се справя Община Варна с овладяването на последиците от проливните дъждове?
Много добре
Добре, но можеше и по-добре
Не се справи
Пълна трагедия

РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0888 53 26 24

novini@varna24.bg

За реклама:

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Статистика: