В тази връзка втората инициатива е адресирана към всички битови клиенти, които откликнат на призива на дружеството да актуализират в периода 16.03 - 20.03 своите данни (титуляр на партида, адрес за кореспонденция, телефон за обратна връзка) в Центровете за обслужване на клиенти на компанията. Всеки ден, в рамките на този период, по един клиент от деветте области ще спечели комплект тениска и шапка. Всички печеливши ще бъдат информирани от представители на компанията по телефона и с писмо, както и имената им ще бъдат публикувани на интернет страницата на дружеството www.eon-bulgaria.com. Всеки спечелил ще може да получи своята награда в Центъра за обслужване на клиенти в съответния регион срещу представяне на лична карта. Повече информация за инициативите и начините за актуализиране на данните клиентите могат да получат на денонощния телефон 0700 161 61 (на цената на един градски разговор) или на www.eon-bulgaria.com. Новите инициативи са поредните стъпки на дружеството към подобряване на обслужването и по-добра комуникация между клиентите и компанията.