Отец Дончо от църквата „Свети Атанасий" освети обновения център, като отслужи тържествен водосвет в присъствието на служители, гости и висшия мениджмънт на компанията.
„Благодарение на реконструкцията, която направихме, осигурихме повече работни места и по-добри условия, с което ще ускорим значително обслужването на клиентите", заяви при откриването на центъра председателят на Управителния съвет на Е.ОН България, г-н Гюнтер Шуберт.
В резултат на реконструкцията, касите за плащане на електроенергия са увеличени от три на четири. По нов начин ще бъде организирано обслужването на клиентите, които вече ще могат да заявят ползването на различните услуги на компанията на 10 гишета. Това ще намали значително времето за тяхното обслужване. Центърът за обслужване на клиенти в град Варна се посещава средно от 30 000 клиенти на месец, което го прави най - активно работещия в рамките на компанията.
За улеснение на своите клиенти компанията е предоставила и различни начини за безкасово плащане на сметките: по банков път - чрез директен дебит или платежно нареждане, чрез банкомат, чрез интернет, чрез транскарт, а ако клиентите предпочитат да платят сметката си в брой, биха могли да направят това на всяка електронна каса на компанията и нейните партньори от Български пощи и Информационно обслужване, независимо от местонахождението на обекта, за който плащат.
От Е.ОН напомниха на клиентите си, че освен в клиентския център на ул. „Девня" №2, могат да се обръщат към компанията за информация и на телефон 0700 161 61 (денонощно), на e-mail: service@eon-bulgaria.com или като посетят Интернет страницата - www.eon-bulgaria.com.
По традиция първите посетители в обновения и осветен център за обслужване на клиенти получиха подаръци.