Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Анализи
Варна
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Бизнес
Криминални
Институции
Други
Читателски
Е.ОН откри обновен Център за обслужване на клиенти
Автор: Екип Varna24.bg 13:25 / 10.09.2009Коментари (0)1314
©
Е.ОН България откри днес обновения Център за обслужване на клиенти на ул. „Девня" №2 в град Варна. Почетни гости на събитието бяха арх. Венелин Жечев, заместник кмет на Община Варна, г-жа Снежана Донева - заместник председател на Общински съвет Варна и г-н Славчо Славов, заместник областен управител на област Варна.

Отец Дончо от църквата „Свети Атанасий" освети обновения център, като отслужи тържествен водосвет в присъствието на служители, гости и висшия мениджмънт на компанията.

„Благодарение на реконструкцията, която направихме, осигурихме повече работни места и по-добри условия, с което ще ускорим значително обслужването на клиентите", заяви при откриването на центъра председателят на Управителния съвет на Е.ОН България, г-н Гюнтер Шуберт.

В резултат на реконструкцията, касите за плащане на електроенергия са увеличени от три на четири. По нов начин ще бъде организирано обслужването на клиентите, които вече ще могат да заявят ползването на различните услуги на компанията на 10 гишета. Това ще намали значително времето за тяхното обслужване. Центърът за обслужване на клиенти в град Варна се посещава средно от 30 000 клиенти на месец, което го прави най - активно работещия в рамките на компанията.

За улеснение на своите клиенти компанията е предоставила и различни начини за безкасово плащане на сметките: по банков път - чрез директен дебит или платежно нареждане, чрез банкомат, чрез интернет, чрез транскарт, а ако клиентите предпочитат да платят сметката си в брой, биха могли да направят това на всяка електронна каса на компанията и нейните партньори от Български пощи и Информационно обслужване, независимо от местонахождението на обекта, за който плащат.

От Е.ОН напомниха на клиентите си, че освен в клиентския център на ул. „Девня" №2, могат да се обръщат към компанията за информация и на телефон 0700 161 61 (денонощно), на e-mail: service@eon-bulgaria.com или като посетят Интернет страницата - www.eon-bulgaria.com.

По традиция първите посетители в обновения и осветен център за обслужване на клиенти получиха подаръци.









Зареждане! Моля, изчакайте ...

Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Актуални теми
Евроизбори 2024
Зима 2024/2025 г.
Риск от чума по дребните преживни животни
51-ото Народно събрание
ТВ и шоу сезон 2024/2025 г.
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Варна и региона.
e-mail:
Анкета
Как се справя Община Варна с овладяването на последиците от проливните дъждове?
Много добре (501) 15%
Добре, но можеше и по-добре (458) 14%
Не се справи (642) 19%
Пълна трагедия (1773) 53%

РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0888 53 26 24

novini@varna24.bg

За реклама:

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Статистика: