Е.ОН запозна Еврокомисар Кунева с предприетите мерки за защита правата на потребителите

Автор: Екип Varna24.bg
Коментари (0)
14:19 / 29.09.2008
708
Е.ОН България е предприела редица стъпки и инициативи за подобряване обслужването на клиентите си и качеството на електроснабдяването. Изпълнението на тези ангажименти бяха потвърдени от ръководството на компанията по време на среща с Еврокомисар Меглена Кунева в събота, в Представителството на Европейската комисия в България.

Е.ОН България оценява изключително високо усилията на Еврокомисар Кунева за защита правата на потребителите и подкрепя нейната инициатива за подобрение на обработването на сигнали на клиенти, по-активна разяснителна кампания за формирането на крайната цена на електроенергия, отразена в сметките на клиентите, както и за подобряване на енергийната ефективност.

Е.ОН България предприе редица инициативи и постигна много успехи през последните три години и половина в тази насока. Ръководството на компанията запозна Еврокомисаря по защита на потребителите с извършените от компанията промени след приватизацията на двете електроразпределителни дружества. При стъпването на българския енергиен пазар Е.ОН България завари една напълно занемарена електроразпределителна мрежа, в която не бе инвестирано с десетилетия. Благодарение на усилията на компанията непланираните прекъсвания през последните три години бяха намалени с близо 60%.

Е.ОН бе първата частна електроразпределителна компания, която в началото на 2007 г. въведе денонощен Телефонен център за обслужването на клиенти (0700 161 61). Ремонтирането на Центровете за обслужване на клиенти, проверка на сметките по Интернет, по телефона и чрез SMS, предоставянето на информационни брошури на клиентите, различните начини за безкасово плащане на сметките свидетелстват за целенасочената политика на компанията за подобряване качеството на обслужване и повишаване удовлетвореността на клиентите.

Компанията активно пренася добри европейски практики и своя международен опит в България в сферата на енергийната ефективност. Със своите съвети за ефективно електропотребление и кампанията Е.ОН Енергия +, компанията подпомага постигането на поставените от Европейската комисия цели за глобална енергийна ефективност.

За да гарантира положителното развитие по отношение на качеството на предлаганите от компания услуги, Е.ОН България ще разчита на солидната подкрепа от страна на Държавната комисия за енергийно и водно регулиране, както и на всички други институции, свързани с защита правата на потребителите.

Виж коментарите (0)
Още новини от Новини от Варна:
Скандал избухна в общинския билдинг на Варна
Ще се задържи във Варна и утре облачно време
Катастрофа затрудни движението по АМ "Хемус" към Варна
Затвориха ул. "Кирил Шиваров" във Варна заради мач
580 години от битката при Варна: Парк-музей "Владислав Варненчик"...
Във Варна: Проведоха се информационни срещи за внедряване на асис...


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@varna24.bg

Екип

©2006 - 2019 Медия груп 24 ООД.
Varna24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Varna24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).