Това се налага, тъй като на свиканото от синдикалните лидери събрание в понеделник служителите не са били коректно запознати с проекта, коментира Валери Маринов от борда на директорите. Информацията се изкривява, без да се отчита, че осигурихме на работещите във фирмата облекло и обувки, увеличихме заплатите, а стойността на ваучерите за храна нарасна с 20 лв. Нормално е да искаме допълнителните трудови възнаграждения, които служителите досега са получавали за Коледа, Великден и транспортния празник, да бъдат изплащани при финансова възможност. В крайна сметка "Градски транспорт" е зависим и от субсидията, която получава. Засега плащанията са редовни, но ако се забавят, ще бъдем затруднени да осигурим средствата. Не е редно във време на финансова криза да се извиват ръце, изтъкна Маринов. Според него напрежението между ръководството и синдикатите е резултат от злоумишлени действия, които се провокират от фактори вътре и извън дружеството.
Упрекват ни за неизгодни договори за гориво, при положение че обществената поръчка мина през Софийската стокова борса. Не можем да зареждаме от нефтения кладенец. Успяхме да намалим цената на дизеловото гориво с 10 - 15 стотинки на литър. При предишното ръководство загубите от горивото са възлизали на 600 лв. на ден. Само за 6 месеца свихме до 400 000 лв. неразплатените 1,4 млн. лв. разходи за резервни части, отчете един от шефовете в борда на фирмата. Той определи като престъпно нехайство спирането на тролеите до "Почивка". Ако общината не ни помогне да се възстанови обслужването на линиите, ще се опитаме да го направим със собствени средства, посочи още Маринов.
Източник: в. "Черно Море"