Едва по 3 сигнала на месец постъпват на горещия телефон в общината | ||||||
| ||||||
От 1 юли в общината ще заработи нова система за обратна връзка по документооборота. В началото на тази седмица започнала актуализацията на информацията за административни услуги, която е включена в изготвена преди 2 години Харта на клиента. През следващите дни кметът Кирил Йорданов се закани да предостави подробни данни за ефекта от документа до момента и обеща занапред да отчита сигналите и мерките по тях на всеки два месеца. |
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Как се справя Община Варна с овладяването на последиците от проливните дъждове? | ||
Много добре (511) | 15% | |
Добре, но можеше и по-добре (477) | 14% | |
Не се справи (651) | 19% | |
Пълна трагедия (1814) | 53% |
За контакти:
тел.: 0888 53 26 24
novini@varna24.bg