Проблем за Попйорданов е, че все още не е ясно регламентирано как ще се рекламира България по света. "Държавата говори за вътрешно райониране, за специфични разпознаваеми регионални марки, но липсва единната, по която ще ни разпознават чужденците".
Трябва да се помисли сериозно и за разкриване на постоянни туристически представителства в европейските страни, от които най-често пристигат туристи, настоява Попйорданов.
Алтернативните форми на туризъм имат огромен потенциал благодарение на разнообразния културен и фолклорен календар, смята председателят на сдружението. Има туристи, които предпочитат да отделят огромни средства, за да се насладят на Родопите например с кон, други пък да се потопят в магията на кукерските обичаи. Тази ниша привлича все повече чужденци през лятото, отчитат от сдружението. През зимата, както се оказало по Коледа и Нова година, алтернативен туризъм са практикували основно българи.