Дружеството ще поеме разходи за консумирана от късметлията електроенергия на стойност 200 лева.
Осеммилионното обаждане е получено на 23 март 2016 година в 10:50 часа. Първата сметка, която ще покрие ваучерът на печелившото семейство, е тази за април, издадена преди дни от енергийното дружество. Остатъкът от стойността на чека ще бъде използван за покриване на следващите сметки на домакинството до изчерпването на сумата.
Днес, 20.04.2016 г., управителят на Енерго-Про Варна Стефан Абаджиев връчи енергийния чек на печелившия клиент Хелия Димитрова Тодорова от град Шумен. По време на срещата с представителите на електроенергийната компания г-жа Тодорова сподели: "Беше голяма изненада, че съм 8-милионният клиент на Енерго-про. Наградата ще бъде от полза за семейния ми бюджет. Радвам се, че точно аз бях късметлията".
Компанията, която обслужва Североизточна България, е първата в електроенергийния сектор в страната, която в края на 2006 г. въведе обслужване на своите клиенти чрез единен телефонен номер.
"В продължение на 10 години развиваме услугите на Центъра. Създадохме за нашите клиенти по-добри възможности за получаване на информация и предоставяне на услуги. В началото на 2016 година въведохме и нова национална линия *6161 за информация относно свободния пазар на електроенергия", обясни Даниела Димитрова, началник Телефонен център на Енерго-Про.
Телефонният център разполага с две автоматични линии - за приоритетно обслужване при подаване на сигнал за авария и автоматична линия за проверка на сметката за електроенергия. За консултация по въпроси, свързани с потреблението на електроенергия, е на разположение директна връзка с оператор.
Допълнително чрез Телефонния център, клиентите могат да ползват различни услуги, които Енерго-Про предоставя, както и информация за предстоящи планови прекъсвания в техния район. С позвъняване на 0700 1 61 61 те могат да се запознаят с месечния си график на отчитане, да научат различните алтернативни методи, които компанията предлага за плащане на потребената от тях електроенергия, полезна информация за всички продукти и услуги и др.
Най-големият брой обслужени обаждания на клиенти в рамките на 24 часа от началото на 2016 година е 7383, между които разговори с оператор и ползвани автоматични услуги. Най-често търсената информация продължава да бъде свързана с размер на сметки и предстоящи плащания.