Енерго-Про предлага смяна на партида онлайн

Автор: Екип Varna24.bg
Коментари (0)
10:43 / 24.10.2022
5623
В периода 24 октомври – 1 декември 2022 г. ЕНЕРГО-ПРО организира томбола за всички заявили Персонален идентификационен код (ПИК) за използване на дигиталните услуги на Виртуалния център за обслужване на клиенти. Участието в томболата се осъществява от началната страница на компанията https://www.energo-pro.bg/bg, както и на адрес: https://www.energo-pro.bg/bg/kampanii/igra-vzemi-pik-i-specheli

Във Виртуалния център на ЕНЕРГО-ПРО едновременно с ползването на услуги от дистанция, потребителите имат и свободен достъп (без регистрация) до различни справки за всяка от трите компании в групата ЕНЕРГО-ПРО Варна. На адрес https://my.energo-pro.bg/ освен заявяване на услуги по дигитален път, клиентите могат с един клик да проверят своята сметка, да се информират за графика за плащане и отчитане, планирани прекъсвания на електрозахранването, да заявят оферти, електронни фактури, да актуализират своите данни и други. Издаването на ПИК се извършва еднократно, лично или чрез упълномощено лице, във физически Център за обслужване на компанията. Достъпът до портал Виртуален център за обслужване на клиенти и получаването на ПИК са безплатни. 

Портфолиото от дигитални услуги на ЕНЕРГО-ПРО непрекъснато се увеличава в улеснение на клиентите. Най-новото допълнение във Виртуалния център за обслужване е, че при смяна на партида на битов клиент не е необходимо клиентите да попълват на хартия заявление за встъпване в договорни отношения. Информацията се нанася дигитално от служителя на гише, което значително улеснява процеса. С посещение на Център за обслужване на клиенти всеки посетител може да заяви ПИК, с получаването на който да продължи с използването на дигиталните услуги във Виртуалния център за обслужване от удобството на своето лично дигитално устройство в дома или офиса например. Най-често ПИК се използва за придвижване и проследяване на процедурата по присъединяване към електроразпределителната мрежа, която протича в няколко стъпки и изисква подаване на редица документи. Дигиталната услуга в случая осигурява онлайн възможност за стартиране и проследяване на процеса, като се минимизира физическото посещаване на офис на компанията. 

Стремежът на ЕНЕРГО-ПРО е максимално улеснен достъп на клиентите до информация и услуги. Онлайн услугите осигуряват високо ниво на прозрачност и в целия процес на присъединяване към електроразпределителната мрежа в Североизточна България. Целта е да бъдат минимизирани рисковете за лоши практики от неоторизирани консултанти, които спекулират и злоупотребяват от името на компанията. Развитието на дигитализацията в обслужването ще продължи да бъде приоритет на компанията с цел пестене на време и осигуряване на максимално удобство на потребителите.

Виж коментарите (0)
Още новини от Новини от Варна:
Кметът: Започва демонтажът на неработещи бараки на ул. "Д-р Пискю...
Уиски потече от кафе машините във Варна
Благомир Коцев: Варна посреща Коледа и Нова година с изцяло обнов...
Протест "Нито една повече" във Варна и още няколко града
Варненци настояват за велоалеи на Аспаруховия мост 
Национален конкурс "Морето": Наградиха млади дигитални артисти въ...


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@varna24.bg

Екип

©2006 - 2019 Медия груп 24 ООД.
Varna24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Varna24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).