ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Анализи
Варна
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Бизнес
Криминални
Институции
Други
Читателски
Енерго-Про предлага смяна на партида онлайн | ||||||
| ||||||
Във Виртуалния център на ЕНЕРГО-ПРО едновременно с ползването на услуги от дистанция, потребителите имат и свободен достъп (без регистрация) до различни справки за всяка от трите компании в групата ЕНЕРГО-ПРО Варна. На адрес https://my.energo-pro.bg/ освен заявяване на услуги по дигитален път, клиентите могат с един клик да проверят своята сметка, да се информират за графика за плащане и отчитане, планирани прекъсвания на електрозахранването, да заявят оферти, електронни фактури, да актуализират своите данни и други. Издаването на ПИК се извършва еднократно, лично или чрез упълномощено лице, във физически Център за обслужване на компанията. Достъпът до портал Виртуален център за обслужване на клиенти и получаването на ПИК са безплатни. Портфолиото от дигитални услуги на ЕНЕРГО-ПРО непрекъснато се увеличава в улеснение на клиентите. Най-новото допълнение във Виртуалния център за обслужване е, че при смяна на партида на битов клиент не е необходимо клиентите да попълват на хартия заявление за встъпване в договорни отношения. Информацията се нанася дигитално от служителя на гише, което значително улеснява процеса. С посещение на Център за обслужване на клиенти всеки посетител може да заяви ПИК, с получаването на който да продължи с използването на дигиталните услуги във Виртуалния център за обслужване от удобството на своето лично дигитално устройство в дома или офиса например. Най-често ПИК се използва за придвижване и проследяване на процедурата по присъединяване към електроразпределителната мрежа, която протича в няколко стъпки и изисква подаване на редица документи. Дигиталната услуга в случая осигурява онлайн възможност за стартиране и проследяване на процеса, като се минимизира физическото посещаване на офис на компанията. Стремежът на ЕНЕРГО-ПРО е максимално улеснен достъп на клиентите до информация и услуги. Онлайн услугите осигуряват високо ниво на прозрачност и в целия процес на присъединяване към електроразпределителната мрежа в Североизточна България. Целта е да бъдат минимизирани рисковете за лоши практики от неоторизирани консултанти, които спекулират и злоупотребяват от името на компанията. Развитието на дигитализацията в обслужването ще продължи да бъде приоритет на компанията с цел пестене на време и осигуряване на максимално удобство на потребителите. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Вдигат цената на водата във Варна от 1 януари 2025 г.
11:27 / 26.11.2024
Обявяват новия партньор на Ралица Паскалева в "Игри на волята"
08:51 / 25.11.2024
Благомир Коцев с важна заповед
15:47 / 26.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета
Как се справя Община Варна с овладяването на последиците от проливните дъждове? | ||
Много добре (501) | 15% | |
Добре, но можеше и по-добре (457) | 14% | |
Не се справи (641) | 19% | |
Пълна трагедия (1771) | 53% |
ЗА НАС:
За контакти:
тел.: 0888 53 26 24
novini@varna24.bg
©2008 - CurrentCopyrightYear Медия груп 24 ООД. Varna24.bg - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Varna24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени). Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на Медия груп 24 ООД. Мненията изразени във форумите и коментарите към статиите са собственост на авторите им и Медия груп 24 ООД не носи отговорност за тях. Поставянето на връзки към материали в Varna24.bg е свободно. Сайтът е разработен от Медия груп 24 ООД.
Статистика: