Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Анализи
Варна
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Бизнес
Криминални
Институции
Други
Читателски
"Енерго-Про" променя отчетния период за октомври
Автор: Екип Varna24.bg 15:06 / 26.09.2013Коментари (2)1123
© Impact Press Group
В края на месец септември електроразпределителната компания стартира мащабен проект за промяна на начина на отчитане на електромерите. Проектът е в резултат на задълбочени вътрешни анализи на ефективността на досегашния начин на отчет, както и проучване на възможностите за намаляване на загубите на електроенергия чрез внедряване на съвременни технологии. 

До момента отчитането на електромерите се извършваше от фирма подизпълнител. От края на месец септември тази практика ще бъде преустановена и отчетът ще се извършва от обучени специалисти на ЕНЕРГО-ПРО. Освен че ще записват показанията на електромерите, в което се ограничаваше работата на отчетниците досега, технически квалифицираните служители на дружеството вече ще могат да вземат отношение по конкретен проблем, посочен от клиента, който е в техните компетенции.

Паралелно с реорганизацията на процеса по отчитане на електромерите, ЕНЕРГО-ПРО въвежда и балансово мерене на електроенергията. Това е технически способ за проследяване на количествата електроенергия, които се доставят в даден трафопост и след това се разпределят към клиентите, които се захранват от него. 

Системата за балансово мерене предоставя възможност за локализиране на местата, където са налице загуби на електроенергия и съответно могат да се предприемат конкретни мерки. За да се осъществи балансово мерене е необходимо клиентите, които се захранват от даден трафопост, да бъдат отчитани на една и съща дата с него.

Именно това налага промяна в организацията на районите на отчет и оптимизация на маршрутите, по които се движат отчетниците. 

Целта на проекта е да се подобри ефективността и качеството на отчета, което неминуемо рефлектира върху цялостното обслужване на клиентите. Проектът ще допринесе за подобряване на дейностите по обработване на данни и осъществяване на ефективен контрол както върху отчета, така и върху състоянието на електромера и електромерното табло. В допълнение липсата на посредник в тази дейност ще даде още една възможност на компанията за директен контакт с клиентите и по-ефективна комуникация.

Вследствие на промяната в процеса по отчитане на електроенергията, за част от клиентите на ЕНЕРГО-ПРО ще се промени датата на отчет. Неслучайно промяната се прави през този период от годината, тъй като традиционно периодът септември и началото на октомври се характеризира с най-ниска консумация на електроенергия и съответно ефектът от промяната на срока на отчет върху сметките на клиентите би бил най-малък. През този преходен месец е възможно отделни клиенти да имат по-дълъг или по-кратък от стандартния период на отчитане.

Изключително важно е клиентите да обърнат специално внимание на периода, който обхваща сметката им за електроенергия през месец октомври, която ще платят през ноември. 

При клиентите, за които отчетният период ще бъде по-кратък от обичайното, се очакват по-малки сметки, тъй като те ще включват консумацията през по-малък брой дни. Следващият отчетен период ще бъде стандартен и следващата сметка ще обхваща около 30 дни.

За друга част от клиентите, отчетният период през първия месец на стартиране на проекта ще бъде по-дълъг. За да не доведе тази реорганизация до неудобство за тях и за да не окаже влияние върху процеса на планиране на разходите за електроенергия, компанията е предвидила възможност за разсрочване на задължението. Всеки клиент, който среща затруднения при плащането на тази сметка, би могъл да подаде искане за разсрочване в най-близкия център за обслужване на клиенти. 

Сроковете за плащане на клиентите няма да се променят и остават както и досега. Например, ако даден клиент е с падеж на плащане 10-то число на месеца, той ще продължи да плаща своето задължение до 10-то число.

Подробна информация за индивидуалната си дата на отчет, както и за целия процес по промяна на отчитането, клиентите могат да получат от интернет страницата на компанията, на телефон 0700 161 61, на service@energo-pro.bg, както и в центровете за обслужване на клиенти.








Зареждане! Моля, изчакайте ...
Aнонимен
на 26.09.2013 г.
0
 
 
пак искат циганския ток да го плащаме ние.
Aнонимен
на 26.09.2013 г.
Коментарите са на публикуващите ги. Varna24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
ИЗПРАТИ НОВИНА
« Юни 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
51-ото Народно събрание
Избори в САЩ
Зима 2024/2025 г.
ТВ и шоу сезон 2024/2025 г.
Катастрофи в България
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Варна и региона.
e-mail:
Анкета
Как се справя Община Варна с овладяването на последиците от проливните дъждове?
Много добре
Добре, но можеше и по-добре
Не се справи
Пълна трагедия

РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0888 53 26 24

novini@varna24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Варненци във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Статистика: