
ЗАРЕЖДАНЕ...
Енерго-Про регистрира ръст от 17% на безкасовите плащания | ||||||
| ||||||
Поставяйки като първостепенен приоритет здравето и безопасността на своите клиенти и служители, компанията отправи многократен апел за ограничаване на посещенията в клиентските центрове до неотложните такива, като призова за ползване на онлайн каналите за заплащане на сметките за електрическа енергия и заявяване на услуги. Резултатът е намаление с близо 40% на посещенията в центровете за обслужване на ЕНЕРГО-ПРО и ръст от над 5% при заявяването на услуги онлайн. С цел избягване на събирането на много хора на едно място, което често се случва във Варна, дружеството приканва клиентите, при необходимост от посещение на Център за обслужване, да използват и този, намиращ се на партера на кула Г във Варна Тауърс, бул. Владислав Варненчик 258. Центърът предоставя удобството на клиентите да паркират безплатно до 2 часа на ниво -1 в административната сграда. Остават на разположение и центровете за обслужване на клиенти във Варна на ул. Оборище 13А и ул. Девня 2. Поради трудната икономическа ситуация, в подкрепа на потребителите на електроенергия с финансови затруднения, за периода на извънредното положение ЕНЕРГО-ПРО е уважило молбите за разсрочено погасяване на задължения на кандидатствалите битови и стопански клиенти, които отговарят на критериите за разсрочване. Компанията напомня на всички свои клиенти важността от поемането на отговорно поведение в условията на криза. С цел гарантиране на стабилността на електроенергийната система компанията призовава за редовно заплащане на месечните задължения, като предвижда максимално облекчителни споразумения за разсрочване на плащанията за финансово най-затруднените. |
Още по темата: | общо новини по темата: 15125 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/2521 ] следващата страница |
За контакти:
тел.: 0888 53 26 24
novini@varna24.bg