"Енерго-Про" започва проверка на сметките за януари

Автор: Екип Varna24.bg
Коментари (3)
15:42 / 14.02.2013
2781
"Енерго-Про" стартира проект "Енерго прозрачност", в рамките на който компанията ще предложи на свои клиенти да извърши проверка на сметката за електроенергия за януари, ако тя се отклонява от обичайното потребление на клиента. Проверката ще включва сваляне на показанията на електромера на място в присъствието на клиента или негов представител, а при необходимост и проверка на електромера с еталонен уред. 

Компанията се ангажира при констатиране на някакво несъответствие да върне парите на клиента в случай, че той вече е платил сметката си или да я анулира, ако тя все още не е платена. За да се гарантира прозрачност на резултатите от проверките, компанията кани представители на медиите да присъстват по време на тяхното извършване.

Като част от ежедневната си работа, специалистите на дружеството проверят сигнала на всеки клиент, който има съмнения относно коректността на сметката си за електроенергия за месец януари и се е обърнал за консултация към компанията чрез денонощния телефон 070016161, имейл адреса за клиенти service@energo-pro.bg или в центровете за обслужване на клиенти. Всеки сигнал се разглежда индивидуално, като се извършва проверка на показанията на електромера на съответния адрес и ако се установи несъответствие, сметката на клиента се коригира. Тази услуга е безплатна за клиента. 

До момента са консултирани 7480 клиенти по телефона и 3543 клиенти в центровете за обслужване на клиенти относно сметките за януари. В компанията са постъпили 750 писмени жалби. 

От всички проверени до момента сигнали няма констатиран нито един случай на надписана или сгрешена сметка. В един отделен случай клиент се е жалвал от неправилно отчитане. Проверката констатира, че е начислена служебна енергия, поради неосигурен достъп на отчетник до електромера. След направената проверка на адреса, сметката на клиента е коригирана.

Компанията няма да прекъсва захранването на клиентите, чиито сигнали са в процес на проверка и не е необходимо те да заплащат задължението си за януари, докато не получат отговор от дружеството на подадения от тях сигнал.
Бихме искали отново да напомним на нашите клиенти, че експертите на  "Енерго-Про" са готови да им съдействат с допълнителна информация и разяснения относно сметките им за електроенергия и индивидуалния им отчетен период на денонощния телефон 0700 161 61, имейл адрес: service@energo-pro.bg или в най-удобния за тях център за обслужване на клиенти. Списък с адресите на центровете за обслужване на клиенти е поместен на: http://www.energo-pro.bg/bg/Kyde-sme-nie.


Виж коментарите (3)

Още по темата (341):
07.09.2023 Георги Кадиев: Сметките за ток ще скочат, и то с много
01.07.2016 По-евтин ток за варненци от днес
30.06.2016 Шефът на КЕВР: Токът поскъпва от 1 юли, но минимално
28.05.2016 В проект на КЕВР: По-евтин ток за клиентите на "Енерго-Про"
01.04.2016 От 1 април всеки може да смени доставчика си на ток, ето как става това
27.11.2015 Мъж заплаши: Ще се взривя, ако енергото не ми даде развод!
Още новини от Новини от Варна:
Извънредна ситуация на летище Варна! Пренасочиха самолет към Бург...
Времето се влошава! Жълт код за опасно време във Варна утре
Катастрофа във Варна! На място на инцидента има линейка
Част от район във Варна остава без вода днес
Открадна мобилен телефон от игрална зала във Варна, арестуваха го...
Задържаха 50-годишен варненец


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@varna24.bg

Екип

©2006 - 2019 Медия груп 24 ООД.
Varna24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Varna24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).