Енерго-про: Промяната в клиентските номера е нормално следствие от смяната на доставчика!

Автор: Пламена Николова
Коментари (1)
15:48 / 01.10.2021
6751
От Енерго-про изпратиха коментар във връзка с публикацията на Varna24.bg, в който варненка споделя изнадата си от спирането на електрозахранването в офиса й. Публикуваме позицията на дружеството без редакторска намеса:

Във връзка публикация във вашия новинарски сайт със заглавие "Варненка: Ако шокиращо ви дръпнат шалтера, вероятно сте с нов клиентски номер в Енергото, за който не подозирате!“ бихме искали да направим допълнително уточнение по темата.

Промяната в клиентските номера е нормално следствие от смяната на доставчика, за която клиентите са уведомени чрез данните за контакт, които са предоставили и фигурират в базата данни на компанията. В уведомленията се посочва, че  поради нереализиран избор на доставчик на електрическа енергия от страна на клиентите, е извършено прехвърляне по служебен път към доставчик от последна инстанция. Тези изисквания са упоменати в ЗИДЗЕ (§15, ал. 5, изр. 2 от ПЗР на ЗИД на ЗЕ (ДВ. бр.57/26.06.2020 г.) по реда на чл. 104, ал. 2 от Правилата за търговия с електрическа енергия. Мрежовото дружество от Групата ЕНЕРГО-ПРО изпрати уведомление относно промяната до всички засегнати от нововъведеното нормативно задължение клиенти, в което се казва, че служебно преминават на Доставчик от последна инстанция с всички произтичащи от това промени. В допълнение през последната година и половина беше проведена мащабна информационна кампания в медиите и на сайтовете на компанията. От небитовите клиенти се очакваше да сключат индивидуални договори за доставка на електроенергия по свободно договорени цени в срок. 

Към настоящия момент ЕНЕРГО-ПРО Продажби продължава да снабдява с електроенергия небитовите клиенти, които не направиха своя избор на доставчик на свободен пазар в законоустановения срок, но вече в ролята си на Доставчик от последна инстанция. Поради промяната в доставчика небитовите клиенти на ЕНЕРГО-ПРО Продажби в ролята му на ДПИ имат нов клиентски номер, който може да се провери на сайта на дружеството: https://energo-pro-sales.bg/bg/e-uslugi/proverka-za-nov-klientski-nomer-po-star-klientski-nomer. Модулът за проверка на новия клиентски номер по стар клиентски номер е достъпен и от секция Електронни услуги на сайта на ЕНЕРГО-ПРО, непосредствено до модула Проверка на сметка. 

Компанията за пореден път напомня, че доставката на електроенергия от ДПИ е временно решение и е необходимо фирмите да потърсят оферта за снабдяване с електроенергия на свободен пазар.

Подробна информация за доставката на електрическа енергия за небитовите клиенти след 01.07.2021 г. е налична на началната страница на ЕНЕРГО-ПРО Продажби. За допълнителни разяснения относно условията на доставка от ДПИ и стъпките за излизане на свободен пазар на разположение на клиентите са имейл service@energo-pro.bg, денонощен телефон 0700 800 61, както и Центровете за обслужване на клиенти (ЦОК) на ЕНЕРГО-ПРО в Североизточна България. При необходимост ЦОК ще работят с удължено работно време на местата с клиенти пред офисите след края на работния ден.

Виж коментарите (1)
Още новини от Новини от Варна:
Важна статистика за пенсиите у нас
Надраскаха графит, посветен на НАТО във Варна точно преди открива...
Варненски ученици разбраха какво е правосъдие
Кметът: Започва демонтажът на неработещи бараки на ул. "Д-р Пискю...
Уиски потече от кафе машините във Варна
Благомир Коцев: Варна посреща Коледа и Нова година с изцяло обнов...


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@varna24.bg

Екип

©2006 - 2019 Медия груп 24 ООД.
Varna24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Varna24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).