Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Анализи
Варна
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Бизнес
Криминални
Институции
Други
Читателски
Ето как върви изграждането на новия бул. "Левски" във Варна
Автор: Пламена Николова 14:31 / 19.01.2018Коментари (11)20235
Продължават строителните дейности на бул. "Васил Левски" в участъка между ул. "Подвис" и ул. "Девня", съобщиха за Varna24.bg от Община Варна. 

До момента са поставени 658 броя пилоти, изградени са 1000 м водопровод и 1300 м битова и дъждовна канализация. Предстои строителството на мостовите съоръжения по бул. "Владислав Варненчик", бул. "Сливница" и ул. "Кракра". 

Престои пълна рехабилитация и основен ремонт на трасето от булеварда между ул. "Подвис" и бул. "Осми Приморски полк" с финансиране по ОП "Региони в растеж". 

Припомняме, че държавата отпусна на Варна 80 млн.лв. за грандиозното начинание, а Община Варна ще тегли допълнително малко над 30 млн.лв.

Според проекта за новия булевард, който бе публикуван на сайта на общината, след ремонта нивото на бул."Вл.Варненчик" се запазва към съществуващо положение, а бул."В.Левски" се "потапя".

С изграждане на бул. "Васил Левски" в участъка от ул. "Подвис" до ул. "Девня" се прекосява диагонално целият град, като се осигурява директна връзка от най-южната част на града до изхода към североизточната част и курортните комплекси на града.

Пресичанията на новият участък с всички напречни районни артерии - ул." Прилеп", булевардите "Цар Освободител", "Сливница", "Вл. Варненчик" и ул. "Кракра" ще се осъществява на различни нива, като бул. "Васил Левски" ще преминава на долно ниво, неприкосновено и по този начин ще изпълнява предназначението си на скоростно трасе;
По цялата дължина на булеварда от ул."Божур"/"Прилеп" до ул."Г.Пеячевич"/"Девня" ще се изпълнява корекция на отводнителния канал, като същия се удълбочава и облицова и остава средна разделителна ивица на двете отделни пътни платна на бул."Васил Левски".

Съществуващото мостово съоръжение на ул."Прилеп" ще бъде премахнато и на негово място ще бъде изградено изцяло ново. Това се налага от реконструкцията на отводнителния канал и от необходимостта да се осигури премостване (надлез) на две платна с разделител, като общата ширина в напречно отношение е около 27м. Също така се изграждат и връзките - качване/слизане между артериите само в и от посока Златни Пясъци.
На бул."Цар Освободител" - действащото мостово съоръжение е временно, с недостатъчен отвор, странично от сегашното положение на отводнителния канал, който в участъка е облицован, и като местоположение и дълбочина не отговаря на нуждите на инвестиционния проект. В това кръстовище реконструкцията е много голяма, спрямо съществуващото положение. Поради близостта на двете улици - "Прилеп" и "Цар Освободител", същите нямат директна връзка помежду си. За да се осъществи такава ще се направи пробив от ул."Кестен", както и ще се продължава по ул."Прилеп" до ул."Отец Паисий" за развръзка на кореспонденциите.

По бул."Сливница" - към момента съществува съоръжение, което няма да отговаря на инвестиционното намерение след изграждането на бул."Васил Левски". Тук също се налага разрушаване на сегашният мост и изграждането на изцяло нов. В този транспортен възел всички посоки са осигурени, с минимални конфликти /като конфликтни точки/. 

За неприкосновено преминаване на бул."В. Левски" на долно ниво, ще бъдат изградени рампи за слизане и качване, както и велотрасе.

Нивото на бул."Вл.Варненчик" се запазва към съществуващо положение, а бул."В.Левски" се "потапя".

Разминаването на двете нива отново се осъществява чрез изграждане на ново мостово съоръжение. Локалните платна се изграждат на пилотни конструкции и осигуряват връзките на кореспонденциите, посока Център и посока Изход към АМ "Хемус".

Ул."Кракра" - на пресичането с тази улица, към момента, няма съществуващо съоръжение, изпълненото такова е на ул."Кап.Райчо". С настоящата инвестиция се изгражда изцяло ново мостово съоръжение - надлез, който е съобразен с бъдещото предвиждане на регулационните планове и концепцията на ОУП на града. В общия план е предвидено преминаване на ул."Кракра" през цялата територия на района и през Западна промишлена зона, като районна артерия.

С изграждането на съоръжението към бул."В. Левски" на този етап ще се подготви и бъдещото преминаване на ул. "Кракра", а съществуващото съоръжение на ул."Кап. Райчо Николов" ще се реконструира за пешеходно движение.

Връзка и преход от бул."В.Левски" с ул."Георги Пеячевич" към ул."Девня" - Разстоянието от около 200м. е решено чрез обединяване в кръгово кръстовище/а, чрез плавно преминаване на транспортните потоци от бул."Левски" към ул."Девня", за бърз изход/вход от града. В този участък се налага изграждането на 2бр. допълнителни мостови съоръжения, при пресичането на дерето. Зоната между двата булеварда - "Девня" и "В.Левски" ще се залеси и благоустрои за по- приветлив облик на града в района. 

Наред с големите мостови съоръжения по трасето, общо 7 бр., голямата дължина на пилотните конструкции при рампите за слизане и качване - около 3 300м., значителната реконструкция и удълбочаване на охранителния канал /‘Франга дере"/, се изграждат и реконструират всички подземни комуникации като водопроводи и канализации, електроразпределителни и телекомуникационни трасета.

Трасето на булеварда се пресича от съществуващия II-ри Горнопоясен колектор с диаметър 1500 мм. стоманобетон, отвеждащ отпадните води на около 60% от територията на града, който не може да бъде реконструиран. Това налага нивото на отводнителния канал да бъде съобразено с него. По трасето на булеварда ще се изградят също и: ново улично осветление - съвременно с LED осветители, велоалейна мрежа, пешеходни трасета, както и пресичания, чрез изграждане на пасарелки над нивото на булеварда.

Изграждането на бул. "Васил Левски" е най- мащабният инфраструктурен проект във Варна от десетилетия. Проект със стратегическо значение за града.

Новоизграденият участък на булеварда заедно със съществуващият към момента ще осигури директна връзка от най-южната част на града до изхода към североизточната част на града и ще бъде главен разпределител на вътрешноградското движение между периферните райони и традиционните градски територии.




Още по темата: общо новини по темата: 179
12.01.2021 »
07.10.2020 »
29.09.2020 »
27.08.2020 »
30.05.2020 »
26.05.2020 »
предишна страница [ 1/30 ] следващата страница






Зареждане! Моля, изчакайте ...

Показва коментари на marksman
премахни филтъра

+1
 
 
То всичко хубаво, ама не лъжете хората, че ще стане до края на лятото. С тези темпове надали ще бъде завършен проекта или ще искате още финансиране. Постоянно играете с едни и същи номера.
Коментарите са на публикуващите ги. Varna24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
ИЗПРАТИ НОВИНА
« Ноември 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
51-ото Народно събрание
ТВ и шоу сезон 2024/2025 г.
Войната вУкрайна
Зима 2024/2025 г.
Никулден 2024 година
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Варна и региона.
e-mail:
Анкета
Как се справя Община Варна с овладяването на последиците от проливните дъждове?
Много добре
Добре, но можеше и по-добре
Не се справи
Пълна трагедия

РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0888 53 26 24

novini@varna24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Варненци във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Статистика: