Големите болници не се стряскат от новия договор | ||||||
| ||||||
"И до момента имаме ясен ценоразпис за всички услуги", категоричен бе изпълнителният директор на МБАЛ "Св. Марина" проф. д-р Красимир Иванов. Информацията била видна в интранет системата на здравното заведение, можела да се получи и с телефонно обаждане до касата за платени услуги. Те са регламентирани, за да се избегнат интерпретации по темата, допълниха от болницата. Според проф. Иванов обаче доводите за издаване на документ с детайлно описани разходи са необосновани. "Ако минем на варианта фактура с касов бон трябва да се осчетоводи всичко, което е смяна на модела на финансиране", каза той. Като цяло подкрепя идеята всеки да е информиран за похарченото за лечението му, но това ще изисква касата да плаща реалните стойности. Защото често пъти лечението надхвърляло значително сумата, плащана по клинична пътека. По-добро решение в този смисъл би било да се дава фактура за реалните разходи за лечение, които болният да осребрява в Здравната каса, допълни още шефът на болницата. Така болницата ще се ангажира само с лечение, а Здравната каса - с финансовата страна на нещата. |
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
За контакти:
тел.: 0888 53 26 24
novini@varna24.bg