Голям проблем със Синята зона във Варна

Автор: Екип Varna24.bg
Коментари (16)
08:39 / 03.01.2025
11869
Голям проблем със Синята зона във Варна се завихри около подмяната на софтуера за разплащане при паркиране. В централната част на града има десетки търговски обекти, чрез които всеки може да си заплати за услугата. Те ся обозначени със стикери. Снабдени са и със специални таблети, чрез които да се свързват със системата.

Ползват се от години. Като най-често техни клиенти са хора от чужбина и такива от други градове. Сега обаче таблетите не работят – приложението не функционира.

Това рефлектира най-вече върху чужденците. На въпроса ни от единия телефон отговориха – да си намерят БГ карти. Това не е сериозно отношение към хората, особено като се хвалим, че сме туристически център, обясниха пред Varna24.bg от обекти, снабдени с такива мобилни устройства.

Те апелират властите във Варна да излязат с позиция как ще се действа. До сега такава няма.

А проблемът е голям, тъй като чуждите граждани трябва да плащат по-скъп SMS през своите телефони. Поради тази причина, те използват таблетите в обектите в центъра на града.

Припомняме ви, че проблем със Синя зона във Варна се появи преди седмици. Причината е, че фирмата, която осигуряваше софтуерното обслуждане го спря. От Община действаха бързо и решиха проблема. Така дни по-късно завърши мигрирането на данните на потребителите в приложението "Варна паркинг“ и през последните дни на миналата година средствата, които са били налични в него към 16 декември, бяха отразени в приложението "Mpark“.

От общинско предприятие обясниха също как потребителите могат да получат достъп до портфейлите си. Те трябва да излязат и влязат наново в приложението "MPark“, като въведат имейл адреса и паролата, които са използвали при първоначалната си регистрация в приложението "Варна паркинг“, или като влязат през профилите си в социалните мрежи, ако това е начинът, по който са достъпвали "Варна паркинг“ преди 16 декември.

За огромната част от активните потребители на мобилното приложение, това е единственото, което трябва да направят, за да възстановят достъпа си до предплатените средства.

За други две групи потребители ще са нужни допълнителни стъпки, поясниха от "Общински паркинги и синя зона“. Първата част от тях не е въвела имейл адрес при регистрирането на профил в приложението "Варна паркинг“. Втората група потребители е използвала специфичен начин за регистрация на профил във "Варна паркинг“ посредством функцията на iPhone, Apple Private Relay, която позволява да се замаскират личните им имейл адреси.

Поради липсата на имейл адрес, който да потвърди самоличността на потребителите в тези два случая, Община Варна разработва специално техническо решение, позволяващо актуализацията на имейл адрес в приложението "MPark“. След тази стъпка, потребителите ще могат да възстановят достъпа до електронните си портфейли по стандартния начин – като влязат наново в приложението с потребителските си данни.

За да направи по-лесно преминаването от едното приложение – "Варна паркинг“ – към другото – "MPark“, Община Варна открива контактен център за техническа поддръжка. Варненци могат да пишат заявки за помощ на имейл адрес bluezone@varna.bg като опишат затруднението, което срещат.

Призовават се гражданите да укажат имейл адреса, свързан с приложението "Варна паркинг“ преди 16 декември и да посочат в заглавието на имейла, че запитването им касае "прехвърляне на електронен портфейл“. Специалният контактен център за техническа поддръжка на "Синя зона“ ще работи до 1 февруари, уточняват от общинско предприятие "Общински паркинги и синя зона“ и добавят, че приложението за платено паркиране "MPark“ може да бъде изтеглено от App Store (за потребители на iPhone) и от Google Play (за потребители на Android).

Виж коментарите (16)

Още по темата (241):
27.12.2024 Изключително важно за потребителите на Синята зона във Варна
27.12.2024 Варненци са предупредени: Да не забравите - днес това работи
24.12.2024 Страхотна новина за Синята зона във Варна
20.12.2024 Бившият директор на ОП "Паркинги и синя зона" Младен Иванов отговори за Синя зона - Варна
18.12.2024 Новото приложение за синя зона във Варна ще заработи до дни
16.12.2024 Кметът каза за проблема със синята зона във Варна: Гражданите могат да бъдат спокойни
Още новини от Новини от Варна:
Брутални закъснения: 10 часа от Варна до София с влак
Ryanair с голяма новина за Варна и Бургас
Кметът на Варна Благомир Коцев: Това се случи само за 5 дни
Volotea подновява полетите между Варна и два френски града
Близо 150 нови случаи на варицела във Варна и областта
Отговориха на много важни въпроси за новите безплатни карти за гр...


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@varna24.bg

Екип

©2006 - 2019 Медия груп 24 ООД.
Varna24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Varna24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).