"Ако проектът за интегриран градски транспорт не бъде спечелен, управляващите трябва да напуснат не властта, а Варна", смята Гуцанов, който след операция "Медузи" прекара няколко месеца в ареста заради сделка за автобуси за общинския превозвач.
"Как "Градски транспорт" е бил зле, като преди купуваше автобуси, а след идването на власт на ГЕРБ дружеството е пред фалит. Кой натисна борда на директорите да подпише договора с "Транстриумф" и кой ще отговаря за предявения иск за 1.5 млн. лв?", попита в ефир социалистът.
Борислав Гуцанов определи като лобистки законопроекта за морските пространства, вътрешните водни пътища и пристанищата. Според него крайречните и крайморските общини трябва да бъдат мажоритарни собственици на пристанищните съоръжения и да получават приходи от тях.
"Защо правителството спря проекта за изграждане на нов контейнерен терминал, който щеше да съживи икономически Варна? След парламентарните избори това ще е първият проект, който ще тръгне", добави Гуцанов, за когото японският заем не е затворена страница.
"Народът ще се изкаже "за" строителството на Белене, но не е сигурно, че до урните ще отидат 4.3 млн. души. България няма друг шанс да се развива освен в областта на енергетиката и транспорта. Ако спрем ядрената индустрия, това ще бръкне в джоба на много домакинства. Инициирането на референдум говори добре за организационното състояние на БСП, тъй като успяхме да съберем нужните подписи", коментира предстоящото допитване Гуцанов.